Omnichannel stratégia kialakítása egy vidéki kiskereskedelemi egységben

Garai Kinga (2023) Omnichannel stratégia kialakítása egy vidéki kiskereskedelemi egységben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Garai Kinga.pdf] PDF
Szakdolgozat_Garai Kinga.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ új_Garai_Kinga_Sarkadi_Katalin_2023_01_05.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ új_Garai_Kinga_Sarkadi_Katalin_2023_01_05.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (145kB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő lap KÜLSŐ új_Garai_Kinga_Veszelovits_Bella_20230105.docx.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő lap KÜLSŐ új_Garai_Kinga_Veszelovits_Bella_20230105.docx.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (89kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban az omnichannel stratégia kiskereskedelmi egységben, szüleim üzletében történő bevezetése áll. Ez a vállalkozás egy kiskereskedelmi egység a Dunakanyarban, ezen belül Szobon, a városban, ahol élünk. Az üzlet alapvetően, egy hosszú évek óta jól működő, és funkcióját jól ellátó kisboltként van jelen városunkban, a helyi és környékbeli emberek szeretettel vásárolnak nálunk. Azonban a mai modern világban, amikor is az internet és a technológia számos lehetőséget nyújt számunkra, úgy gondolom, hogy egy jól működő vállalkozásnak is érdemes és szükséges lépést tartania a korszerű fejlesztésekkel és újításokkal. Jelenleg boltunkat csak offline, tehát fizikai formában érhetik el a vevők, viszont szakdolgozatomban az egyetemi tanulmányaim során elsajátított tudásom által szeretném őket segíteni ötleteimmel és javaslatimmal egy még sikeresebb és a fogyasztók számára is elérhetőbb kettősfunkciójú üzlet kigondolásával.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: családi vállalkozás, elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, fogyasztói magatartás, kiskereskedelem, vásárlói magatartás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 18. 11:36
Utolsó módosítás: 2023. Már. 18. 11:36

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet