Harhály Dóra (2023) A pandémiát követő online kommunikáció pozitív és negatív hatásai az üzleti életben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat Hahály Dóra.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ új_Harhaly_Dora.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (151kB) |
|
PDF
2023.0105.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témája a pandémiát követő online kommunikáció pozitív és negatív hatásai az üzleti életben. Dolgozatom során első körben röviden bemutatom az ismert üzleti kommunikációs formákat, valamint a vállalaton belüli kommunikáció szerepét. Ezt követően ismertetem az online kommunikáció térnyerését, valamint a covid hatásait üzleti kommunikációs szempontból. A dolgozatom témájának mozgatórugója azonban a primer kutatás, ami során az online kérdőív és a mélyinterjú segítségével elemzem, hogy a covid megjelenése hogyan hatott a cég belső kommunikációjára, milyen változások jelentek meg és ezek a változások, hogyan érintették a dolgozókat, illetve miként formálták át maradandóan a használt üzleti kommunikációs formákat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kommunikáció formái, koronavírus-járvány (COVID-19), online kommunikáció, üzleti kommunikáció, vállalat belső kommunikációja |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 18. 11:36 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 18. 11:36 |
Actions (login required)
Tétel nézet |