Freyer Virág (2023) A social media reklámjainak hatása az Y és Z generációra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A social media reklámjainak hatása az Y és Z generációra_FreyerV.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Freyer Virág ÚJ Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ2022 dec.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (190kB) |
|
PDF
FreyerVkülső.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (142kB) |
Absztrakt (kivonat)
A social media reklámjainak hatásait vizsgáltam meg a 18 és 30 év közötti magyar fiatalok körében. Az Y és Z generációra azért esett a választásom, mivel ők aktívan használják ezeket az online platformokat. Öt hazánkban népszerű közösségi média felületet választottam ki. A Facebookot, Instragramot, TikTokot, YouTube-t és a LinkedIn-t, amelyeken a vállalatok és márkák előszeretettel hirdetnek. Kutatási módszerként a mélyinterjút és a kérdőíves megkérdezést választottam. A kérdőívemet 120 fő töltötte ki, akiknek nagy része budapesti egyetemista volt. Az interjút egy szakemberrel készítettem el. A két saját forrásom alapján választ kaptam mind a négy kutatási kérdésemre. Kiderült, hogy nem igazán befolyásolják az online hirdetések a fiatalokat a fogyasztói döntéseikben. Arra is választ kaptam, hogy a legjobb fiatalokat megcélzó hirdetési forma a rövid videó. Végül az is kiderült, hogy az Y és a Z generációhoz szóló kommunikációban csak kevés eltérés van, de a kérdőívemet kitöltők szerint az Y-t Facebookon és Instagramon, a Z-t pedig a TikTokon lehet leginkább megszólítani.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | közösségi média, magyar fiatalok, online hirdetések, online marketing, Y és Z generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 18. 11:36 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 18. 11:36 |
Actions (login required)
Tétel nézet |