Labdarúgás sportmarketing vonatkozásai

Hajagos Dávid János (2023) Labdarúgás sportmarketing vonatkozásai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Hajagos Dávid János.pdf] PDF
Szakdolgozat_Hajagos Dávid János.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő lap_Hajagos Dávid János.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő lap_Hajagos Dávid János.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (252kB)
[thumbnail of Szakdolgozat_ertekeles_belso_Hajagos_David.pdf] PDF
Szakdolgozat_ertekeles_belso_Hajagos_David.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (381kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom során törekedtem olyan téma megjelölésére, melyben otthonosan érezhetem és mely témában kellően precíz, elhivatott munkát tudok létrehozni. A labdarúgás sportmarketing vonatkozásai diplomamunkám keretein belül elsődleges célomként szerepelt a sportág marketing, sportmarketing és szponzorációs aspektusait minél szélesebb spektrumban feltárni. Az átfogó kép megalkotásához külső szakemberek véleményén felül a fogyasztói társadalom igényeit és preferenciáit is igyekeztem kellőképpen felmérni. Bíztam abban, hogy a szakdolgozatom során, nem csupán számomra kerülnek felfedésre új és hasznos információk, hanem a populáció számára is tudok biztosítani érdekes, eddig ismeretlen információkat, valamint a szakértők is levonhatják munkámból azokat az aspektusokat, amik a hosszútávon kamatoztatható információkként szolgálhatnak számukra. Munkám során a széles spektrum alatt azt lehetett érteni, hogy mind a hazai mind pedig a nemzetközi irányvonalakat, alappilléreket célom volt vizsgálni, feltárni, összehasonlítani, mellyel átláthatóbbá válnak a két szegmens között felmerülő különbségek valamint egyezőségek is. Konklúzióként kijelenthető, hogy a tárgykör relevanciája napjainkban megkérdőjelezhetetlen, így bízom abban, hogy ténylegesen érdemi munkát tudtam közvetíteni az olvasók számára.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: labdarúgás, marketing, sport, sportmarketing, szponzorálás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 18. 11:36
Utolsó módosítás: 2023. Már. 18. 11:36

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet