Fürtös Eszter (2023) A HELL ENERGY COFFEE márka sikerének növelési lehetőségei a fogyasztói preferenciák alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 31.. Download (1MB) |
|
PDF
szakdolgozat titkosítási kérelem_OBIEUK.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (52kB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő lap_Fürtös Eszter.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (165kB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő lap KÜLSŐ Fürtös Eszter.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (183kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témája a Hell Energy Coffee márka bemutatása, pozícionálása, bevezetési stratégiája és ennek elemzése. Ezt a témát azért választottam, mert jelenleg a Hell Energy Magyarország Kft.-nél dolgozom marketing területen, azon belül is az Energy Coffee dedikált márkacsapatban, ahol napi szinten betekintést nyerhetek a márka stratégiai és kommunikációs tervezésébe és a márkához kapcsolódó mindennapi feladatokba. A cégen belül az idei év elején nagyszabású szervezeti változás történt. Ennek eredménye, hogy a vállalat különböző márkái egy saját márkacsapatot kaptak, hogy nagyobb figyelem jusson egy-egy márkára. Ennek köszönhetően az Energy Coffee márkára készült egy részletes fogyasztói kutatás, amiben elénk tárultak a fogyasztói szokások, a fogyasztásra kész jegeskávé kategóriához való viszonyulás, valamint a márka növekedésének esetleges gátjai. A szakdolgozatomban vizsgált témák feltárásai során elemezni fogom ezt az elkészült kutatást, valamint az ebben nem szereplő aspektusokat egy saját kutatás elkészítésének segítségével vizsgálom.Kutatásom célja, hogy a Hell Energy Coffee ismertségének, pozíciójának feltárásával, a vállalat által készített kutatás elemzésével, valamint a saját, kifejezetten fogyasztói attitűdöket vizsgáló kutatásommal segítsem a márka pozícionálását, alátámasszam egy új stratégia kidolgozásának létjogosultságát, fontosságát.Úgy érzem, hogy a kutatásom alatt közelebb tudtam kerülni a márkához és a fogyasztóihoz egyaránt. Az Energy Coffee márkacsapatban való részvétel okán testközelből tapasztalhattam meg a márka stratégiáit, működését, illetve az ehhez kapcsolódó folyamatokat. Véleményem szerint a megfogalmazott javaslatok segíthetnek a márka sikerének növelésében, valamint eljuttathatják az Energy Coffee-t olyan fogyasztókhoz is, akik a termékkategóriáról sem hallottak korábban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | élelmiszerfogyasztás, fogyasztói igények megismerése, italgyártás, közvéleménykutatás, márkastratégiák |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 18. 11:36 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 18. 11:36 |
Actions (login required)
Tétel nézet |