Gaál Szabolcs Ferenc (2023) Vállalati működést segítő rendszerek vizsgálata és az ügyfélkapcsolatok fejlesztése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat - Gaál Szabolcs (ns4rad).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Gaál Szabolcs Ferenc Szakdolgozat értékelő.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (265kB) |
|
PDF
Gaál Szabolcs Szakdolgozat értékelő.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (304kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom a vállalati működést segítő informatikai rendszereket járja körül, kifejezetten az ERP és CRM rendszereket. Továbbá a kutatás során szerettem volna elmélyedni az említett rendszerek ügyfélkapcsolatokra gyakorolt pozitív hatásaiban. A cég, amelynél dolgozom a közelmúltban implementált egy ERP rendszert és tervez bevezetni egy CRM rendszert. A ERP és CRM rendszerek mélyebb megismerése érdekében interjúkat készítettem olyan cégekkel, akik értékesítenek ilyen programokat. Ezután a cégen belül készítettem egy kérdőívet, hogy belelássak azokba a belső folyamatokba és információkba, amelyek a dolgozókat motiválják. A kutatómunka során szerzett tapasztalatok és adatok reményeim szerint támpontként szolgálhatnak egy CRM rendszer bevezetésére vonatkozóan, és a rendszeren keresztül az ügyfél-menedzsment javításában is segítséget nyújthatnak.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | CRM, ERP rendszerek, integrált vállalatirányítási rendszer, rendszerbevezetés, ügyfélkapcsolat, ügyfélkapcsolati menedzsment, vállalatirányítási információs rendszer(ek) |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 18. 11:36 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 18. 11:36 |
Actions (login required)
Tétel nézet |