Homoki Bianka Bernadett (2023) A Kemenes Cukrász Manufaktúra és cukrászdáinak marketing tevékenysége és annak elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Homoki Bianka Bernadett.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Szakdolgozat_ertekeles_belso_Homoki_Bianka.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (384kB) |
|
PDF
Homoki Bianka Bernadett_Szakdolgozat értékelő lap KÜLSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (150kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom középpontjában a Kemenes Cukrász Manufaktúra áll, melynek tulajdonosában nagyon tisztelem a vállalkozásába vetett hitét és az elveket, melyek alapján építi a Kemenes brandet. A cég tulajdonosa, Kemenes Edith, a semmiből hozott létre egy mára több mint évi 1 milliárdos árbevétellel rendelkező vállalkozást, egy olyan szerethető márkát, mely biztosítja a minőséget és a hagyományos ízeket. Az alapítás óta eltelt kicsit több mint 10 évben Edith piacon béli térhódítása nem csak szakdolgozatomat inspirálta, de motivációt ad a hozzám hasonló pályakezdők számára, hogy merjünk nagyban gondolkodni. Munkám során a Kemenes ékkövének, a Biatorbágyi cukrászdának, marketingtevékenységével foglalkoztam és a vevők értékelése alapján mértem fel a cukrászda általános megítélését és a fogyasztók elégedettségét a termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás, Kemenes Cukrász Manufaktúra Kft., marketing, marketingkommunikáció, vevői elégedettség |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 18. 11:35 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 18. 11:35 |
Actions (login required)
Tétel nézet |