Enkhbayar Narmandakh (2023) Marketing communication, Brand management concerning the value of art. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Thesis_Narmandakh_E.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (923kB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő lap angol BELSŐ_Enkhbayar Narmandakh_Sarkadi_2023_01_06.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (124kB) |
|
PDF
Narmandakh Enkhbayar.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (212kB) |
Absztrakt (kivonat)
In this paper, considering the fast culture effects on marketing and commercial industry, I have investigated consumers' perception and thoughts towards marketing campaigns that used well known artworks or elements from a famous artwork in their execution. By conducting an online survey(N=135) and interview(N=8) for gathering information from people living in different countries. Moreover, its’ emotion-based evaluation regarding the advertised product or service considering the current fast culture effects on marketing and commercial industry. Additionally, it provides a unique way of connecting the person and the brand via the bridge of art, which obviously increases the worthiness of the communication and as such the perceived worth of the communicated product or service.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | art, branding, communication, management, marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 17. 16:35 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 17. 16:35 |
Actions (login required)
Tétel nézet |