Csorba Zsanett (2023) A hazai pálinka bemutatása és elemzése a kereskedelemben több pálinkafőzdén keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Csorba Zsanett Szakdolgozat 2022.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Csorba_Zsanett_k.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (73kB) |
|
PDF
Csorba Zsanett értékelés.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (207kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom célja, hogy bemutassam azt, hogy a pálinka nem csak egy szeszes ital, hanem egy olyan Hungarikum, amely nem csak az elkészítési folyamatában különbözik a többi alkoholtól, hanem a minőségében, az íz- és aromavilágában is egyaránt, továbbá meghatározó kincsét képzi országunknak. Célom az is, hogy bemutassam a címke- és csomagolástervezés fontosságát, mely által megkülönböztethető más italokkal szemben a magyar szimbólumok, esetlegesen zászló feltüntetésével. Az érdeklődésemet felketette az, hogy az idősebb generáció egy igazi értékként tekint a pálinkára, ezzel szemben arra figyeltem fel, hogy a Z generációtól teljesen elvesztette azt a jelentőségét, amit képvisel. Annak érdekében készítettem egy kutatást, hogy rájöjjek ennek a jelenségnek az okára és esetleges megoldásokat keressek erre. Primer kutatásként készítettem egy kérdőívet, amellyel ehhez szükséges információkhoz jutottam hozzá, ezeket a dolgozatomban részleteztem.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kereskedelem, kérdőív, pálinka, pálinkafogyasztási szokások, SWOT-elemzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 17. 16:35 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 17. 16:35 |
Actions (login required)
Tétel nézet |