Csernavölgyi Márton István (2023) Vállalati belső kommunikáció bemutatása két prémium autómárka hazai viszonteladójánál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
Vállalati belső kommunikáció bemutatása két prémium autómárka hazai viszonteladójánál H1VJWX.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (712kB) |
![]() |
PDF
Szakdolgozat-értékelő-lap-KÜLSŐ-új_Csernavölgyi-Márton-István-_Bagó-Péter.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (217kB) |
![]() |
PDF
Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ új_Csernavölgyi Márton István.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (278kB) |
Absztrakt (kivonat)
Egy konkrét iparág szerkezetén, folyamatain, annak fejlődésén keresztül szeretném megvizsgálni a kommunikáció változását, lehetőségeit. Legközelebb az autóipar áll hozzám, ezért ebben a körben vizsgálódtam. Két Magyarországon működő céget állt módomban közelebbről megismerni, ill. ők járultak hozzá, hogy anonim válaszadási módon kérdezhessek a kommunikációs folyamataikról. Az egyik cég (bázis cég) kapcsán öt kérdőívet készítettem, a másik cég esetében (konkurens cég) csak két felmérést végezhettem, -bár ez esetben is öt felmérést szerettem volna készíteni, hogy egyenlő méretű adatbázisból vonhassak le következtetést-, ennyire kaptam lehetőséget.Mivel olyan cégekről van szó, melyek speciális helyzetben vannak, sokat gondolkodtam azon, hogy milyen szempontból lehet érdemes megvizsgálni a működési folyamataikat. Végül arra jutottam, hogy megpróbálom a cégek kommunikációs folyamatait értelmezni, vizsgálni, kiegészítve a szalonok megjelenésével, ugyanis szerintem az is egyfajta kommunikáció az ügyfelek felé. Sokat gondolkodtam, hogy milyen módszerrel és kutatási kérdésekkel lehetne a leginkább felmérni ezt a témát, és végül 3 fő kérdés fogalmazódott meg bennem: 1.:Vannak e regionális különbségek az általam vizsgált szalonok belső kommunikációs és működési folyamataiban 2.:Rendelkeznek-e az általam vizsgált cégek döntést elősegítő scriptekkel, ügyfélkezelés, értékesítés, illetve panaszkezelés terén, amennyiben igen, úgy milyen lépésekből állnak és hogyan lehetne ezeket tovább optimalizálni 3.:Vannak-e belső kommunikációs és működési folyamatbeli különbségek a konkurens márkák között, melyek előnyt jelentenek a versenyben
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | autóipar, autókereskedelem, belső kommunikáció fejlesztése, kommunikáció, vállalati kommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 17. 16:34 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 17. 16:34 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |