Vállalati belső kommunikáció bemutatása két prémium autómárka hazai viszonteladójánál

Csernavölgyi Márton István (2023) Vállalati belső kommunikáció bemutatása két prémium autómárka hazai viszonteladójánál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Vállalati belső kommunikáció bemutatása két prémium autómárka hazai viszonteladójánál H1VJWX.pdf] PDF
Vállalati belső kommunikáció bemutatása két prémium autómárka hazai viszonteladójánál H1VJWX.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (712kB)
[thumbnail of Szakdolgozat-értékelő-lap-KÜLSŐ-új_Csernavölgyi-Márton-István-_Bagó-Péter.pdf] PDF
Szakdolgozat-értékelő-lap-KÜLSŐ-új_Csernavölgyi-Márton-István-_Bagó-Péter.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (217kB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ új_Csernavölgyi Márton István.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ új_Csernavölgyi Márton István.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (278kB)

Absztrakt (kivonat)

Egy konkrét iparág szerkezetén, folyamatain, annak fejlődésén keresztül szeretném megvizsgálni a kommunikáció változását, lehetőségeit. Legközelebb az autóipar áll hozzám, ezért ebben a körben vizsgálódtam. Két Magyarországon működő céget állt módomban közelebbről megismerni, ill. ők járultak hozzá, hogy anonim válaszadási módon kérdezhessek a kommunikációs folyamataikról. Az egyik cég (bázis cég) kapcsán öt kérdőívet készítettem, a másik cég esetében (konkurens cég) csak két felmérést végezhettem, -bár ez esetben is öt felmérést szerettem volna készíteni, hogy egyenlő méretű adatbázisból vonhassak le következtetést-, ennyire kaptam lehetőséget.Mivel olyan cégekről van szó, melyek speciális helyzetben vannak, sokat gondolkodtam azon, hogy milyen szempontból lehet érdemes megvizsgálni a működési folyamataikat. Végül arra jutottam, hogy megpróbálom a cégek kommunikációs folyamatait értelmezni, vizsgálni, kiegészítve a szalonok megjelenésével, ugyanis szerintem az is egyfajta kommunikáció az ügyfelek felé. Sokat gondolkodtam, hogy milyen módszerrel és kutatási kérdésekkel lehetne a leginkább felmérni ezt a témát, és végül 3 fő kérdés fogalmazódott meg bennem: 1.:Vannak e regionális különbségek az általam vizsgált szalonok belső kommunikációs és működési folyamataiban 2.:Rendelkeznek-e az általam vizsgált cégek döntést elősegítő scriptekkel, ügyfélkezelés, értékesítés, illetve panaszkezelés terén, amennyiben igen, úgy milyen lépésekből állnak és hogyan lehetne ezeket tovább optimalizálni 3.:Vannak-e belső kommunikációs és működési folyamatbeli különbségek a konkurens márkák között, melyek előnyt jelentenek a versenyben

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: autóipar, autókereskedelem, belső kommunikáció fejlesztése, kommunikáció, vállalati kommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 17. 16:34
Utolsó módosítás: 2023. Már. 17. 16:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet