Csernavölgyi Márton István (2023) Vállalati belső kommunikáció bemutatása két prémium autómárka hazai viszonteladójánál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Vállalati belső kommunikáció bemutatása két prémium autómárka hazai viszonteladójánál H1VJWX.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (712kB) |
|
PDF
Szakdolgozat-értékelő-lap-KÜLSŐ-új_Csernavölgyi-Márton-István-_Bagó-Péter.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (217kB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ új_Csernavölgyi Márton István.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (278kB) |
Absztrakt (kivonat)
Egy konkrét iparág szerkezetén, folyamatain, annak fejlődésén keresztül szeretném megvizsgálni a kommunikáció változását, lehetőségeit. Legközelebb az autóipar áll hozzám, ezért ebben a körben vizsgálódtam. Két Magyarországon működő céget állt módomban közelebbről megismerni, ill. ők járultak hozzá, hogy anonim válaszadási módon kérdezhessek a kommunikációs folyamataikról. Az egyik cég (bázis cég) kapcsán öt kérdőívet készítettem, a másik cég esetében (konkurens cég) csak két felmérést végezhettem, -bár ez esetben is öt felmérést szerettem volna készíteni, hogy egyenlő méretű adatbázisból vonhassak le következtetést-, ennyire kaptam lehetőséget.Mivel olyan cégekről van szó, melyek speciális helyzetben vannak, sokat gondolkodtam azon, hogy milyen szempontból lehet érdemes megvizsgálni a működési folyamataikat. Végül arra jutottam, hogy megpróbálom a cégek kommunikációs folyamatait értelmezni, vizsgálni, kiegészítve a szalonok megjelenésével, ugyanis szerintem az is egyfajta kommunikáció az ügyfelek felé. Sokat gondolkodtam, hogy milyen módszerrel és kutatási kérdésekkel lehetne a leginkább felmérni ezt a témát, és végül 3 fő kérdés fogalmazódott meg bennem: 1.:Vannak e regionális különbségek az általam vizsgált szalonok belső kommunikációs és működési folyamataiban 2.:Rendelkeznek-e az általam vizsgált cégek döntést elősegítő scriptekkel, ügyfélkezelés, értékesítés, illetve panaszkezelés terén, amennyiben igen, úgy milyen lépésekből állnak és hogyan lehetne ezeket tovább optimalizálni 3.:Vannak-e belső kommunikációs és működési folyamatbeli különbségek a konkurens márkák között, melyek előnyt jelentenek a versenyben
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | autóipar, autókereskedelem, belső kommunikáció fejlesztése, kommunikáció, vállalati kommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 17. 16:34 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 17. 16:34 |
Actions (login required)
Tétel nézet |