A marketing szerepe a mai modern magánegészségügyben

Csernavölgyi István (2023) A marketing szerepe a mai modern magánegészségügyben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A marketing szerepe a mai modern magánegészségügyben-WLTT91.pdf] PDF
A marketing szerepe a mai modern magánegészségügyben-WLTT91.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ új_Csernavolgyi_Istvan_Sarkadi_Katalin_2023_01_05.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ új_Csernavolgyi_Istvan_Sarkadi_Katalin_2023_01_05.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (144kB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő lap KÜLSŐ új_Csernavölgyi_István_Veszelovits_Bella_20230106.docx.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő lap KÜLSŐ új_Csernavölgyi_István_Veszelovits_Bella_20230106.docx.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (91kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban a marketing szerepét elemzem a magánegészségügyi központok tekintetében. Manapság trendszerűvé vált az egészséges életmód és egészségtudatosság a társadalomban. Egyre több ember figyel oda étrendjére, jár el rendszeresen sportolni és orvosi szűrésekre, egészségének megőrzése érdekében. Láthatóvá vált, hogy az emberekben növekszik az igény odafigyelni magukra és fókuszáltan, következetesen épségben tartani testüket és lelküket egyaránt. Szakdolgozatomban megvizsgálom a székesfehérvári magánegészségügyi szolgáltató piacot, annak minden releváns részletében. Megnézem mekkora piacról beszélhetünk, kik is a szereplői, és mekkora az ügyféligény ebben a szektorban. Egy magánegészségügyi központot kiemelten fogok elemezni minden perspektívából és módszerrel, és ehhez fogom mérni a konkurens cégek helyzetét és teljesítményét. A kutatási kérdésekre kvalitatív és kvantitatív módszerekkel próbálok meg választ adni. Több mélyinterjú, általam készített primer kutatás, páciensek által kitöltött adatlap és különböző szakirodalmak lesznek segítségemre. Az eredmények megvizsgálása után egy világosabb képet kapunk arról, hogy melyek azok a marketing tevékenységek, amelyek alkalmazásával sikeresebben lehet működtetni egy magánegészségügyi központot a huszonegyedik században.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Sarkadi Katalin
Belső
Mesteroktató; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: business marketing, egészségügy, Magyarország, szolgáltatásmarketing, ügyfélkapcsolati menedzsment
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 17. 16:34
Utolsó módosítás: 2023. Már. 17. 16:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet