Virtual goods selling in online video games

Colabruni Francesco (2023) Virtual goods selling in online video games. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Virtual_goods_selling_in_online_video_games.pdf] PDF
Virtual_goods_selling_in_online_video_games.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Sources used.pdf] PDF
Sources used.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (81kB)
[thumbnail of Questionnaire(In Hungarian).rar] ["document_typename_application/x-rar-compressed" not defined]
Questionnaire(In Hungarian).rar
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (19kB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő lap angol_Francesco Colabruni.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő lap angol_Francesco Colabruni.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (175kB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő lap angol KÜLSŐ új_1Francisco_Colabruni_Sarkadi_Katalin.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő lap angol KÜLSŐ új_1Francisco_Colabruni_Sarkadi_Katalin.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (118kB)

Absztrakt (kivonat)

In my thesis, I will research the habits of people buying virtual goods in video games, because nowadays it has become a really big market and the trend seems to not stop and the growth is going on. Going down on this subject we will study a problem that i have encountered, which is the more people play and spend on a certain video game as the time goes on, the less they are willing to ’invest’ in it. This means that a certain user will generate revenue continuously for a period of time, but after a certain point they will start to buy less often and obviously as time comes they either completely stop investing money into the game or they will just become really casual buyers.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing (angol nyelven)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kegye Krisztina
Belső
óraadó tanár; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: buying habits, consumer behaviour, counter strike, Esports, League of Legends, video games, virtual goods, World of Warcraft
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 17. 16:34
Utolsó módosítás: 2023. Már. 17. 16:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet