Egyed Ádám (2023) A luxus divatmárkák és a fogyasztói magatartás vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat EÁ 2022.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ_Egyed_Ádám_KA.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (201kB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő lap Egyed Ádám.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (235kB) |
Absztrakt (kivonat)
Ebben a dolgozatban a fogyasztók és a luxus divatmárkák kapcsolatát vizsgálom. Függetlenül attól, hogy egy cég milyen iparágban tevékenykedik, a XXI. századi fogyasztó igényeinek és szükségleteinek megértése elsődleges prioritás kell, hogy legyen. A tanulmány alapját egy alapos szakirodalmi áttekintés képezte, amely a jelenlegi digitális korszakban felnövő fogyasztókra összpontosított, majd ezt követte egy kvantitatív kutatási stratégia egy kérdőív segítségével, 105 olyan résztvevővel, akik maguk is luxus divatmárka foygasztók, és 18 és 50 év közöttiek. A tanulmány azt kutatja, hogy az egyén hajlandóságát vagy érdeklődését az előkelő áruk vásárlása iránt mi befolyásolja. Továbbá, hogy az egyén elégedettségi szintje hatással van.e arra, hogy érdeklődik-e a drága ruhák iránt, vagy hajlandó-e drága ruhákat vásárolni. A másodlagos adatok összegyűjtéséhez irodalmi áttekintést használtam annak érdekében, hogy létrehozzak egy elméleti keretet, amely megállapításokat igazolhat. A tanulmány fő megállapítása az, hogy a luxuspiac hatással van az emberek életére. Életkortól függetlenül hajlandóak megfizetni a luxus márkák által jelentett magas kiadásokat, valamint azt a hatást, amelyet a vásárlási döntéseik gyakorolnak az önbecsülésükre és az életükkel kapcsolatos örömükre.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | divat, fogyasztó(k), luxus, márka, márkaérték |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 17. 16:34 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 17. 16:34 |
Actions (login required)
Tétel nézet |