Dunakeszi településmarketing eszközeinek elemzése

Cselle Balázs (2023) Dunakeszi településmarketing eszközeinek elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Cselle Balázs szakdolgozat O8RFRM.pdf] PDF
Cselle Balázs szakdolgozat O8RFRM.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ CsB.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ CsB.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (690kB)
[thumbnail of CSelleBAlazs értékelő lap KÜLSŐ új_1.pdf] PDF
CSelleBAlazs értékelő lap KÜLSŐ új_1.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (250kB)

Absztrakt (kivonat)

Dunakeszi lakosként fontosnak tartottam szakdolgozatom témaválasztásánál, hogy jobban megismerhessem és bemutathassam lakóhelyemet. Szakdolgozatomban Dunakeszi marketingstratégiáját, illetve az alkalmazott marketingeszközök használatának hatékonyságát kívánom bemutatni. A témát fontosnak tartom, mivel az emberek bevonzása pontosan ugyanolyan fontos lehet egy városnak, mint egy nagy világmárkának a vevőszám növelése. A téma nem kizárólag a városvezetés szempontjából fontos, hiszen minden ember olyan lakókörnyezetet szeretne magának, ahol jó lakóközösség alakult ki, valamint megfelelő ellátottsággal rendelkezik és az igények könnyedén kielégíthetők. Az elmúlt években rengeteg ember költözik Budapestről az agglomerációba, hogy békésebb és nyugodtabb életet élhessenek családjukkal a főváros zajaitól távol még akkor is, ha a munkájuk miatt ingázni kényszerülnek. Ezek a vándorlási folyamatokat pedig versenyhelyzetbe hozza az agglomerációs településeket a leendő lakosság bevonzásáért. Ehhez azonban megfelelő közlekedésre, infrastruktúrára, jó programokra és egyéb jóléti fejlesztésekre van szükség. A tökéletes fejlesztési tervek nem elegendőek, azokat jól is kell kommunikálni, különben anélkül nem valósulhatnak meg különböző beruházások és fejlesztések, hogy az emberek város iránti bizalma, kötődése növekedjen. Összességében elmondható, hogy a lakók pozitívan gondolnak Dunakeszire, de persze kommunikáció terén és a bizalomépítésben mindig van hova fejlődni. Reményeim szerint szakdolgozatommal hozzájárultam ahhoz, hogy Dunakeszi még jobb és élhetőbb településsé váljon.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Dunakeszi, eseménymarketing, imázs, településmarketing, turisztika
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 17. 16:33
Utolsó módosítás: 2023. Már. 17. 16:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet