Cselle Balázs (2023) Dunakeszi településmarketing eszközeinek elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Cselle Balázs szakdolgozat O8RFRM.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ CsB.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (690kB) |
|
PDF
CSelleBAlazs értékelő lap KÜLSŐ új_1.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (250kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dunakeszi lakosként fontosnak tartottam szakdolgozatom témaválasztásánál, hogy jobban megismerhessem és bemutathassam lakóhelyemet. Szakdolgozatomban Dunakeszi marketingstratégiáját, illetve az alkalmazott marketingeszközök használatának hatékonyságát kívánom bemutatni. A témát fontosnak tartom, mivel az emberek bevonzása pontosan ugyanolyan fontos lehet egy városnak, mint egy nagy világmárkának a vevőszám növelése. A téma nem kizárólag a városvezetés szempontjából fontos, hiszen minden ember olyan lakókörnyezetet szeretne magának, ahol jó lakóközösség alakult ki, valamint megfelelő ellátottsággal rendelkezik és az igények könnyedén kielégíthetők. Az elmúlt években rengeteg ember költözik Budapestről az agglomerációba, hogy békésebb és nyugodtabb életet élhessenek családjukkal a főváros zajaitól távol még akkor is, ha a munkájuk miatt ingázni kényszerülnek. Ezek a vándorlási folyamatokat pedig versenyhelyzetbe hozza az agglomerációs településeket a leendő lakosság bevonzásáért. Ehhez azonban megfelelő közlekedésre, infrastruktúrára, jó programokra és egyéb jóléti fejlesztésekre van szükség. A tökéletes fejlesztési tervek nem elegendőek, azokat jól is kell kommunikálni, különben anélkül nem valósulhatnak meg különböző beruházások és fejlesztések, hogy az emberek város iránti bizalma, kötődése növekedjen. Összességében elmondható, hogy a lakók pozitívan gondolnak Dunakeszire, de persze kommunikáció terén és a bizalomépítésben mindig van hova fejlődni. Reményeim szerint szakdolgozatommal hozzájárultam ahhoz, hogy Dunakeszi még jobb és élhetőbb településsé váljon.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Dunakeszi, eseménymarketing, imázs, településmarketing, turisztika |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 17. 16:33 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 17. 16:33 |
Actions (login required)
Tétel nézet |