Green Consumption Changes in Türkiye After Covid-19 Outbreak

Coskun Zeynep Beliz (2023) Green Consumption Changes in Türkiye After Covid-19 Outbreak. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of THESIS COSKUN.pdf] PDF
THESIS COSKUN.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of application-form-for-students-under-graduation-to-dissertation-or-project-work.pdf] PDF
application-form-for-students-under-graduation-to-dissertation-or-project-work.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (104kB)
[thumbnail of declaration-of-thesis-authenticity.pdf] PDF
declaration-of-thesis-authenticity.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (108kB)
[thumbnail of Evaluation CZB.pdf] PDF
Evaluation CZB.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (213kB)
[thumbnail of Evaluation_Coskun Zeynep Beliz_Veszelovits_Bella.docx.pdf] PDF
Evaluation_Coskun Zeynep Beliz_Veszelovits_Bella.docx.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (89kB)

Absztrakt (kivonat)

More and more, green products are occurring in the daily life of consumers. Additionally, recent events around the world influenced sharply the decision making process of the consumers. With this paper, it is aimed to analyse the consumption trend of green products by Turkish citizens under Covid-19 pandemia. The paper also reveals the green product understanding of Turkish consumers.<br>Human needs and wants change with time. As a result of these changes, commercial enterprises aim to meet these changes by producing accordingly to these changes. The retail industry around the world therefore follows and analyses the consumer buying process. According to Shubham and Chouhan (2021), the behavior of the consumer buying process is shaped by both one’s own opinion and by the outer world, namely internal and external conditions.<br>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kozák Tamás
Belső
egyetemi docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: economic development, economics, environment, sustainability, sustainable development
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 17. 16:33
Utolsó módosítás: 2023. Már. 17. 16:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet