A Lidl Magyarország Bt. értékesítési csatornájának bemutatása és az online értékesítés lehetőségének vizsgálata

Bokorné Rauscher Julianna (2023) A Lidl Magyarország Bt. értékesítési csatornájának bemutatása és az online értékesítés lehetőségének vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of zarodolgozat.ssk1mk.100.pdf] PDF
zarodolgozat.ssk1mk.100.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Bokorné Rauscher Julianna FOSZK_KM_ertekelolap.pdf] PDF
Bokorné Rauscher Julianna FOSZK_KM_ertekelolap.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (257kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkámban rávilágítok a Lidl Magyarország Bt. gyenge pontjaira és erősségeire, működésének alapelveire, üzleti modelljére, a vállalat által alkalmazott stratégiákra amik elősegítik a cég eredményességét, illetve mik azok a tényezők amik negatívan hatnak rá. Kutatásaim során saját tapasztalataim, szakmai cikkek, kvalitatív online kérdőíves kutatásban mérem fel a vásárlók véleményét és szakmai interjúban kérdezem meg feletteseimet lenne-e érdemes nyitnia a vállalatnak az online kereskedelem felé, illetve tervezi-e bevezetni a közeljövőben

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: árpolitika, beszerzés, elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, értékesítési csatorna, termékpolitika
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 17. 15:06
Utolsó módosítás: 2023. Már. 17. 15:06

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet