Bokorné Rauscher Julianna (2023) A Lidl Magyarország Bt. értékesítési csatornájának bemutatása és az online értékesítés lehetőségének vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
zarodolgozat.ssk1mk.100.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Bokorné Rauscher Julianna FOSZK_KM_ertekelolap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (257kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkámban rávilágítok a Lidl Magyarország Bt. gyenge pontjaira és erősségeire, működésének alapelveire, üzleti modelljére, a vállalat által alkalmazott stratégiákra amik elősegítik a cég eredményességét, illetve mik azok a tényezők amik negatívan hatnak rá. Kutatásaim során saját tapasztalataim, szakmai cikkek, kvalitatív online kérdőíves kutatásban mérem fel a vásárlók véleményét és szakmai interjúban kérdezem meg feletteseimet lenne-e érdemes nyitnia a vállalatnak az online kereskedelem felé, illetve tervezi-e bevezetni a közeljövőben
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | árpolitika, beszerzés, elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, értékesítési csatorna, termékpolitika |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 17. 15:06 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 17. 15:06 |
Actions (login required)
Tétel nézet |