Kategóriamenedzsment és a vásárlói döntést befolyásoló tényezők az üdítőital piacon Magyarországon

Benson Brigitta (2023) Kategóriamenedzsment és a vásárlói döntést befolyásoló tényezők az üdítőital piacon Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Kategóriamenedzsment és a vásárlói döntést befolyásoló tényezők az üdítőital piacon Magyarországon.pdf] PDF
Kategóriamenedzsment és a vásárlói döntést befolyásoló tényezők az üdítőital piacon Magyarországon.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of FOSZK_KM_ertekelolap_Benson_Brigitta_Sarkadi_Katalin_2023_01_05..pdf] PDF
FOSZK_KM_ertekelolap_Benson_Brigitta_Sarkadi_Katalin_2023_01_05..pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (109kB)

Absztrakt (kivonat)

A kategóriamenedzsment egy olyan osztály, mely a stratégiaalkotás egy részét képezi a nagy folyamatban. A stratégia gyártás során figyelembe kell venni számos tényezőt, hogy a lehető leginnovatívabb és leghatékonyabb technikákat tudja alkalmazni, ezzel is segítve a cég eredményességét. A tervezést nagy részben befolyásolják a fogyasztói magatartás trendek, piacszegmentáció és pozicionálás, valamint az aktuális társadalmat érintő események, környezet és fogyási trendek is hatással vannak a stratégia alakulására. Tanulmányom célja, hogy feltárjam a kereskedő és gyártó közti együttműködés leghatékonyabb módszerét és annak folyamatát, illetve a fogyasztók magatartását és döntéseik menetét vizsgálva találom meg azokat a tényezőket, amik kialakítják a megfelelő stratégiai folyamatot és azáltal a stratégiai célok megvalósítását. A bemutatás során kitérek az üdítőitalok piacára, konkrétabban a Coca Cola nevezetű cég portfóliójára koncentrálva, amelyen keresztül mutatom be a főbb lépéseket.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Sarkadi Katalin
Belső
Mesteroktató; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: fmcg, fogyasztó(k), kategória menedzsment, piaci részesedés, promóció, szegmentálás, termékkategória, vásárlói magatartás, versenytársak
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 17. 15:04
Utolsó módosítás: 2023. Már. 17. 15:04

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet