A Menton Jobs Kft. kommunikációjának bemutatása és annak fejlődési lehetőségei

Blikyan Róbert (2023) A Menton Jobs Kft. kommunikációjának bemutatása és annak fejlődési lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_BLIKYAN RÓBERT.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_BLIKYAN RÓBERT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ_Blikyan_Róbert_KA.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ_Blikyan_Róbert_KA.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (197kB)
[thumbnail of BGE_Szakdolgozat értékelő lap KÜLSŐ Blikyan Róbert_LK.pdf] PDF
BGE_Szakdolgozat értékelő lap KÜLSŐ Blikyan Róbert_LK.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (312kB)

Absztrakt (kivonat)

Jelenlegi világunkban a piac túl telítettsége miatt, a marketing és az értékesítés legnagyobb szakemberei számára is hatalmas problémát okoz megtalálni a megfelelő stimuláló eszközöket, amellyel elérhetik, hogy a célközönség az ő terméküket vagy szolgáltatásukat válassza. Annak ellenére, hogy a legtöbb vállalat csak magánszemélyek vagy jogiszemélyek irányába kommunikál. Akkor mekkora kihívást jelenthet amikor mind a két piac közönségét meg kell győzni arról, hogy minket válasszon Felmerülhet önökben a kérdés milyen szolgáltatás vagy termékről lesz itt szó.A mi esetünkben egy szolgáltatásról lesz szó, amely munkaerő kölcsönzés és közvetítés. Jelenlegi világunkban ez a szolgáltatás nagyon fontos Magyarország életében mivel ez a szolgáltatás hatalmas szerepet játszik abban, hogy a magyar gazdaság ezekben a nehéz időkben továbbra is tudjon funkcionálni a nehézségek ellenére.Jelenleg a munkaerő kölcsönző és közvetítő cégek biztosítják a magyar gazdaság számára az „olcsóbb” munkaerőt, amellyel Magyarország továbbra is maradhat Európa olcsó munkaerő forrásának hazája és ezzel továbbra is biztosítva azt, hogy a multinacionális vállalatok fektessék vagyonukat a magyar gazdaságba azáltal, hogy gyárakat építenek Magyarország területére és evvel a tettükkel stimulálják a magyar gazdaságot.Azonban annak ellenére, hogy Magyarországon magas az igény a munkavállalókra minden szférában a munkaerő kölcsönző és közvetítő cégeknek hatalmas harcot kell vívnia annak érdekében, hogy a fent említett multinacionális vállalatok őket válasszák a munkaerő megszerzésére és azt követően, hogy őket választották ki erre feladatra kommunikációs csatát kell vívniuk ahhoz, hogy a munkavállalók az ő általuk kínált munkákra menjenek dolgozni.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 2008-as válság, 21. század, bormarketing, közvetítők, munkaerő-kölcsönzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 17. 13:55
Utolsó módosítás: 2023. Már. 17. 13:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet