Blikyan Róbert (2023) A Menton Jobs Kft. kommunikációjának bemutatása és annak fejlődési lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT_BLIKYAN RÓBERT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ_Blikyan_Róbert_KA.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (197kB) |
|
PDF
BGE_Szakdolgozat értékelő lap KÜLSŐ Blikyan Róbert_LK.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (312kB) |
Absztrakt (kivonat)
Jelenlegi világunkban a piac túl telítettsége miatt, a marketing és az értékesítés legnagyobb szakemberei számára is hatalmas problémát okoz megtalálni a megfelelő stimuláló eszközöket, amellyel elérhetik, hogy a célközönség az ő terméküket vagy szolgáltatásukat válassza. Annak ellenére, hogy a legtöbb vállalat csak magánszemélyek vagy jogiszemélyek irányába kommunikál. Akkor mekkora kihívást jelenthet amikor mind a két piac közönségét meg kell győzni arról, hogy minket válasszon Felmerülhet önökben a kérdés milyen szolgáltatás vagy termékről lesz itt szó.A mi esetünkben egy szolgáltatásról lesz szó, amely munkaerő kölcsönzés és közvetítés. Jelenlegi világunkban ez a szolgáltatás nagyon fontos Magyarország életében mivel ez a szolgáltatás hatalmas szerepet játszik abban, hogy a magyar gazdaság ezekben a nehéz időkben továbbra is tudjon funkcionálni a nehézségek ellenére.Jelenleg a munkaerő kölcsönző és közvetítő cégek biztosítják a magyar gazdaság számára az „olcsóbb” munkaerőt, amellyel Magyarország továbbra is maradhat Európa olcsó munkaerő forrásának hazája és ezzel továbbra is biztosítva azt, hogy a multinacionális vállalatok fektessék vagyonukat a magyar gazdaságba azáltal, hogy gyárakat építenek Magyarország területére és evvel a tettükkel stimulálják a magyar gazdaságot.Azonban annak ellenére, hogy Magyarországon magas az igény a munkavállalókra minden szférában a munkaerő kölcsönző és közvetítő cégeknek hatalmas harcot kell vívnia annak érdekében, hogy a fent említett multinacionális vállalatok őket válasszák a munkaerő megszerzésére és azt követően, hogy őket választották ki erre feladatra kommunikációs csatát kell vívniuk ahhoz, hogy a munkavállalók az ő általuk kínált munkákra menjenek dolgozni.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 2008-as válság, 21. század, bormarketing, közvetítők, munkaerő-kölcsönzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 17. 13:55 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 17. 13:55 |
Actions (login required)
Tétel nézet |