Éttermek megjelenése a social médiában

Baráth Bianka Rubina (2023) Éttermek megjelenése a social médiában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Baráth Bianka Rubina Éttermek megjelenése a social médiában.pdf] PDF
Baráth Bianka Rubina Éttermek megjelenése a social médiában.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő_BaráthB_kervl.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő_BaráthB_kervl.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (328kB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő Baráth Bianka Rubina_kervl_DrJevcsákSzintia.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő Baráth Bianka Rubina_kervl_DrJevcsákSzintia.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (443kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban az éttermek és a közösségi médiában való jelenlét kapcsolatát vizsgálom.A kutatási kérdéseim feltárásara kérdőíves kutatási módszert alkalmazok. Kutatásom célja az, hogy felmérjem, milyen mértékben tudják szélesíteni a potenciális vendégkört azok az éttermek, amelyek jelen vannak különféle social médiás platformokon, így megvizsgálva, hogy a közösségi oldalak jelenléte nagyobb versenyhelyzetbe helyezi- e az éttermeket a közösségi értékelések által, a vendégek étteremválasztásának tekintetében.Tehát a kutatási kérdésem a következő: Hogyan befolyásolja az emberek étterem választási szokásait a social média platformokon való jelenlét Az alkérdések, amelyek segítik a kutatást pedig a következők: Milyen szempontok szerint dönthet a vendég Mi az a kritikus pont, ami már döntőnek bizonyul egy étterem kiválasztása mellett, vagy ellen Milyen értékelés számít egyértelműen negatívnak Az éttermek konkrét megjelenését a közösségi médiában tartalomelemzés módszerrel tárom fel, ezzel választ kapva arra a kérdésre, hogy hogyan jelenhetnek meg az éttermek a közösségi média felületeken.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: étterem, marketing, marketingkommunikáció, online marketing, vendéglátás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 17. 13:55
Utolsó módosítás: 2023. Már. 17. 13:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet