Babos Lőrinc (2023) Közösségi irodák marketingkommunikációja Magyarországon 2022-ben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Babos Lőrinc_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ új_Babos Lőrinc.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (271kB) |
|
PDF
Babos Lőrinc szakdolgozat bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (193kB) |
Absztrakt (kivonat)
Jelen dolgozat célja, hogy feltárja a közösségi irodák által alkalmazott marketingkommunikációs csatornák alkalmazási kereteit. Tanulmányomban kutattam a coworking irodák célcsoportját és lehetséges kommunikációs csatornáit és eszközeit, az irodák által nyújtott és ezzel párhuzamban a felhasználók által igényelt szolgáltatásokat. A kínált és keresett szolgáltatások nagyjából összhangban voltak a két oldalon. Arra a következtetésre jutottam, hogy a coworking irodák célcsoportja, a freelancer-egyéni vállalkozók legjobban digitális eszközökkel érhető el, lean-forward hirdetésekkel nagyobb bevonódást és vásárlási hajlandóságot érhetünk el nálunk; a kommunikáció központi eleme pedig a legtöbb irodánál a szakmai és sokszínű közösség. Sokan váltják ki a home office-t a coworking munkavégzéssel, de vannak, akik iroda hiányában vagy az ingázás elkerülése végett, illetőleg a szakmai közösség és networking lehetősége miatt választják a közösségi irodákat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | coworking, coworking iroda, freelancer vállalkozók, marketingkommunikáció, rugalmas munkavégzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 17. 13:55 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 17. 13:55 |
Actions (login required)
Tétel nézet |