Az IBUSZ Utazási Irodák Kft. közösségi média marketingje és hatása a fogyasztói magatartásra

Baji Regina (2023) Az IBUSZ Utazási Irodák Kft. közösségi média marketingje és hatása a fogyasztói magatartásra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Baji_Regina_Szakdolgozat.pdf] PDF
Baji_Regina_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 06..

Download (1MB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem(2).pdf] PDF
Titkosítási kérelem(2).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (147kB)
[thumbnail of Baji Regina_konzulens_Asztalos Réka bírálat.pdf] PDF
Baji Regina_konzulens_Asztalos Réka bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (2MB)
[thumbnail of Baji Regina_konzulensi_Formádi.pdf] PDF
Baji Regina_konzulensi_Formádi.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (306kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban a közösségi média jelentőségét és hatását vizsgáltam az IBUSZ Utazási Irodák Kft. online marketing tevékenységén keresztül, továbbá feltártam a közösségi média marketing fogyasztói magatartásra gyakorolt hatását. Kutatásomban kitértem a közösségi média jellemzőire, a turizmus és az internet kapcsolatára, a fogyasztói magatartásra, bemutattam az IBUSZ Utazási Irodák Kft.-t. Az alkalmazott kutatásom során bemutattam az IBUSZ közösségi média tevékenységét és annak hatását, valamint a fogyasztói oldal tapasztalait. Vizsgáltam a fókuszcsoportos interjúalanyaim közösségi média jelenlétét, utazási sokáikat, Az IBUSZ Utazási Irodák ismerettségét, és véleményüket az IBUSZ online felületein megjelenő tartalmakról.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Asztalos Réka
Belső
főiskolai docens; Gazdasági Szaknyelvek Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-turizmus, fogyasztói magatartás, IBUSZ Utazási Irodák Kft., közösségi média, közösségi média marketing, online fogyasztói magatartás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 17. 13:54
Utolsó módosítás: 2023. Már. 17. 13:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet