Baji Regina (2023) Az IBUSZ Utazási Irodák Kft. közösségi média marketingje és hatása a fogyasztói magatartásra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Baji_Regina_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 06.. Download (1MB) |
|
PDF
Titkosítási kérelem(2).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (147kB) |
|
PDF
Baji Regina_konzulens_Asztalos Réka bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (2MB) |
|
PDF
Baji Regina_konzulensi_Formádi.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (306kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a közösségi média jelentőségét és hatását vizsgáltam az IBUSZ Utazási Irodák Kft. online marketing tevékenységén keresztül, továbbá feltártam a közösségi média marketing fogyasztói magatartásra gyakorolt hatását. Kutatásomban kitértem a közösségi média jellemzőire, a turizmus és az internet kapcsolatára, a fogyasztói magatartásra, bemutattam az IBUSZ Utazási Irodák Kft.-t. Az alkalmazott kutatásom során bemutattam az IBUSZ közösségi média tevékenységét és annak hatását, valamint a fogyasztói oldal tapasztalait. Vizsgáltam a fókuszcsoportos interjúalanyaim közösségi média jelenlétét, utazási sokáikat, Az IBUSZ Utazási Irodák ismerettségét, és véleményüket az IBUSZ online felületein megjelenő tartalmakról.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | e-turizmus, fogyasztói magatartás, IBUSZ Utazási Irodák Kft., közösségi média, közösségi média marketing, online fogyasztói magatartás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 17. 13:54 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 17. 13:54 |
Actions (login required)
Tétel nézet |