Bognár Kata (2023) A zene befolyásoló ereje: márka és zene kapcsolata a magyar fogyasztók szemszögéből. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Bognár Kata_Szakdolgozat_A zene befolyásoló ereje_Márka és zene kapcsolata a magyar fogyasztók szemszögéből.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ BK.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (489kB) |
|
PDF
Bognár Kata_opponens_ Gászné Bősz.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (177kB) |
Absztrakt (kivonat)
A reklámok kreatív tervezése során több eszközt is használnak annak érdekében, hogy az elkészült reklám minél több figyelmet felkeltsen és ezen túl növelje a márka ismeretségét és imázsát a piacon. A cégeknek reklám tevékenységek nélkül a kiskereskedelmi piacon nagyon nehéz helytállni és felvenni a versenyt a többi piaci résztvevővel. Ahhoz, hogy egy cég kiemelkedjen a saját piacán nem elég csak tartalmakat gyártani, fontos az elkészült reklámok minősége is. Annak érdekében, hogy megvalósuljanak a reklámcélok a reklám kreatív tervezése által meghozott szakmai döntések nagyon fontosok lehetnek. Több elem között megjelenik a zene, mint eszköz a gyártók kezében. Dolgozatomban összegyűjtöttem, hogy milyen különböző alkalmazásai léteznek a zenéknek a reklámokban, milyen affektív és kognitív hatásokat lehet elérni vele. Ezek mellett kerestem a választ arra, hogy a reklámzene mekkora fontossággal bír, mennyi figyelmet szentelnek neki a gyártók és a fogyasztók egyaránt. Így a fogyasztói és gyártói oldal megismerésére is törekedtem. A reklámzene által kiváltott hatások vizsgálata mellett, kitértem a márka és a zene kapcsolatára is. A felsoroltak mellett még nagyobb hang sújt kap írásomban a zenei asszociáció.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kreatív tervezés, marketing, márkázás, reklámzene, televízió |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 17. 13:54 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 17. 13:54 |
Actions (login required)
Tétel nézet |