A franchise hatékonysága és marketing eszközei a Zing Burgeren keresztül

Bognár Fanni (2023) A franchise hatékonysága és marketing eszközei a Zing Burgeren keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Franchise hatékonysága és marketing eszközei a Zing Burgeren keresztül eredeti1.pdf] PDF
Franchise hatékonysága és marketing eszközei a Zing Burgeren keresztül eredeti1.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BognárFanni_opponens_FeketeFrojimovicsZs.pdf] PDF
BognárFanni_opponens_FeketeFrojimovicsZs.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (250kB)
[thumbnail of BognárFanni_DrJevcsákSzintia_bírálat.pdf] PDF
BognárFanni_DrJevcsákSzintia_bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (472kB)

Absztrakt (kivonat)

A választott témát 2 egységre osztottam. Egyik egység, a franchise-rendszer, amelyről azért gondolom, hogy érdemes beszélni ugyanis egy rendkívül hatékonynak mondható, valamint a legstabilabb vállalkozási formának lehet említeni. Ezzel arra lehet következteti, ahogy azt Sebők (2015) is írta, hogy a franchise-ok jobban viselik a válsághelyzetet, mint az egyéni kis- és középvállalkozások. A másik része a kutatásomnak, amely központi szerepet tölt be az a marketing. Véleményem szerint egy mai vállalkozásnak, így a franchise-nak is elengedhetetlen egy megfelelő marketing stratégia kialakítása. A kutatásom számos részből tevődik össze, tartalom elemzést végeztem, interjúkat folytattam, utána néztem régi és aktuális információknak egyaránt. A várható eredményeim között lett az étterem működési- és marketing stratégiája online és offline térben, az erősségei gyengeségei, valamint további fejlesztési javaslatok a kutatásaim alapján. Szerettem volna információt szolgáltatni a rendszerek működéséről és előnyeiről, valamint miért érdemes ilyen jellegű vállalkozásba fektetni, ha a lehetőségek engedik. Milyen marketing startégiát érdemes követnie a jövőbeli franchise rendszereknek, Magyarországon. Valamint további ötletek és javaslatok a kutatásaim után tapasztaltak figyelembevételével. Célom, hogy képet tudjak adni a rendszer előnyeiről, hátrányairól és alkalmazott módszereiről. Valamint, hogy a Zing Burger milyen működési stratégiát választott, milyen megoldásokat talált a járvány időszak alatt, hogy megőrizhesse a vendégeit és fejlődjön mind a budapesti, mind a vidéki üzleteknél. A munkám során szeretném megvizsgálni a marketing eszközöket, amelyeket alkalmaz a vállalkozás, mind a központi, mind a partner vállalkozásoknál, de szerettem volna válaszokat kapni a vállalkozás kialakulásával kapcsolatban az ötletekre, megalapulásukra, működési folyamatukra. Az aktuális módszereikre, esetleges változtatásokra, fejlesztésekre, jövőbeli terveikre.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Fekete-Frojimovics Zsófia
Belső
egyetemi docens; Vendéglátás Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: franchise, közösségi média, marketing, SWOT-elemzés, vendéglátás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 17. 13:53
Utolsó módosítás: 2023. Már. 17. 13:53

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet