Bognár Fanni (2023) A franchise hatékonysága és marketing eszközei a Zing Burgeren keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Franchise hatékonysága és marketing eszközei a Zing Burgeren keresztül eredeti1.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BognárFanni_opponens_FeketeFrojimovicsZs.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (250kB) |
|
PDF
BognárFanni_DrJevcsákSzintia_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (472kB) |
Absztrakt (kivonat)
A választott témát 2 egységre osztottam. Egyik egység, a franchise-rendszer, amelyről azért gondolom, hogy érdemes beszélni ugyanis egy rendkívül hatékonynak mondható, valamint a legstabilabb vállalkozási formának lehet említeni. Ezzel arra lehet következteti, ahogy azt Sebők (2015) is írta, hogy a franchise-ok jobban viselik a válsághelyzetet, mint az egyéni kis- és középvállalkozások. A másik része a kutatásomnak, amely központi szerepet tölt be az a marketing. Véleményem szerint egy mai vállalkozásnak, így a franchise-nak is elengedhetetlen egy megfelelő marketing stratégia kialakítása. A kutatásom számos részből tevődik össze, tartalom elemzést végeztem, interjúkat folytattam, utána néztem régi és aktuális információknak egyaránt. A várható eredményeim között lett az étterem működési- és marketing stratégiája online és offline térben, az erősségei gyengeségei, valamint további fejlesztési javaslatok a kutatásaim alapján. Szerettem volna információt szolgáltatni a rendszerek működéséről és előnyeiről, valamint miért érdemes ilyen jellegű vállalkozásba fektetni, ha a lehetőségek engedik. Milyen marketing startégiát érdemes követnie a jövőbeli franchise rendszereknek, Magyarországon. Valamint további ötletek és javaslatok a kutatásaim után tapasztaltak figyelembevételével. Célom, hogy képet tudjak adni a rendszer előnyeiről, hátrányairól és alkalmazott módszereiről. Valamint, hogy a Zing Burger milyen működési stratégiát választott, milyen megoldásokat talált a járvány időszak alatt, hogy megőrizhesse a vendégeit és fejlődjön mind a budapesti, mind a vidéki üzleteknél. A munkám során szeretném megvizsgálni a marketing eszközöket, amelyeket alkalmaz a vállalkozás, mind a központi, mind a partner vállalkozásoknál, de szerettem volna válaszokat kapni a vállalkozás kialakulásával kapcsolatban az ötletekre, megalapulásukra, működési folyamatukra. Az aktuális módszereikre, esetleges változtatásokra, fejlesztésekre, jövőbeli terveikre.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | franchise, közösségi média, marketing, SWOT-elemzés, vendéglátás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 17. 13:53 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 17. 13:53 |
Actions (login required)
Tétel nézet |