Marketingkommunikáció hatékonysága a fodrásziparban

Amin Nadin Anna (2023) Marketingkommunikáció hatékonysága a fodrásziparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Végleges Szakdolgozat Amin Nadin PDF.pdf] PDF
Végleges Szakdolgozat Amin Nadin PDF.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. November 24..

Download (1MB)
[thumbnail of Dok2.pdf] PDF
Dok2.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (302kB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő lap Amin Nadin Anna.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő lap Amin Nadin Anna.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (230kB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ új_Amin Nadin.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ új_Amin Nadin.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (164kB)

Absztrakt (kivonat)

A marketingkommunikáció jelentős elemet tölt be az üzleti életben, felépítésén és alkalmazásán múlhat egy vállalkozás sorsa. Alapvető feladat meghatározni a megfelelő kommunikációs eszközöket és azok használatának módját, hiszen ez a sikerhez vezető út egyik mérföldköve. Szakdolgozatom során szeretném bemutatni ezeket a lehetőségeket, majd a Dunakeszin elhelyezkedő Angelo Bello Beauty Salon kommunikációját elemzem a L’oréal Professionel Kérastase előírásait figyelembe véve. Több éve a szépségipar területén tevékenykedem, fodrásztanulóként igencsak felkeltette érdeklődésem a szépségszalon marketingtevékenysége. Prémium szolgáltatóként nem csak a képviselt márka, hanem a vendégek is elvárják az igényes és professzionális megjelenést mind offline mind online térben. Elengedhetetlen egy szolgáltató számára egy olyan légkör biztosítása, amely megfelelően tükrözi az általa képviselt értékeket. Ebben a szektorban kifejezetten összetett, hiszen nagy mértékű figyelem és kontroll kell egy jól felépített vállalkozás kommunikációjához. Nem elég a külső dolgokra figyelni, épp olyan fontos az alkalmazottak hozzáértése vagy a vendégek kezelésének módja. Nélkülözhetetlen törekedni a fogyasztók fejében egy pozitív kép kialakítására annak érdekében, hogy ne csak visszatérő vendégek legyenek, de ajánlásukkal tovább gyarapítsák a vendégek számát.<br>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
dr. Papp Vanda
Belső
egyetemi docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fodrászipar, kereskedelem, marketing, marketingkommunikáció, szolgáltatásmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 17. 13:53
Utolsó módosítás: 2023. Már. 17. 13:53

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet