Marketingkommunikáció hatékonysága a fodrásziparban

Amin Nadin Anna (2023) Marketingkommunikáció hatékonysága a fodrásziparban. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[thumbnail of Végleges Szakdolgozat Amin Nadin PDF.pdf] PDF
Végleges Szakdolgozat Amin Nadin PDF.pdf
Hozzáférés joga: Repository staff only until 2025. November 24..

Download (1MB)
[thumbnail of Dok2.pdf] PDF
Dok2.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (302kB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő lap Amin Nadin Anna.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő lap Amin Nadin Anna.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (230kB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ új_Amin Nadin.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ új_Amin Nadin.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (164kB)

Abstract

A marketingkommunikáció jelentős elemet tölt be az üzleti életben, felépítésén és alkalmazásán múlhat egy vállalkozás sorsa. Alapvető feladat meghatározni a megfelelő kommunikációs eszközöket és azok használatának módját, hiszen ez a sikerhez vezető út egyik mérföldköve. Szakdolgozatom során szeretném bemutatni ezeket a lehetőségeket, majd a Dunakeszin elhelyezkedő Angelo Bello Beauty Salon kommunikációját elemzem a L’oréal Professionel Kérastase előírásait figyelembe véve. Több éve a szépségipar területén tevékenykedem, fodrásztanulóként igencsak felkeltette érdeklődésem a szépségszalon marketingtevékenysége. Prémium szolgáltatóként nem csak a képviselt márka, hanem a vendégek is elvárják az igényes és professzionális megjelenést mind offline mind online térben. Elengedhetetlen egy szolgáltató számára egy olyan légkör biztosítása, amely megfelelően tükrözi az általa képviselt értékeket. Ebben a szektorban kifejezetten összetett, hiszen nagy mértékű figyelem és kontroll kell egy jól felépített vállalkozás kommunikációjához. Nem elég a külső dolgokra figyelni, épp olyan fontos az alkalmazottak hozzáértése vagy a vendégek kezelésének módja. Nélkülözhetetlen törekedni a fogyasztók fejében egy pozitív kép kialakítására annak érdekében, hogy ne csak visszatérő vendégek legyenek, de ajánlásukkal tovább gyarapítsák a vendégek számát.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: fodrászipar, kereskedelem, marketing, marketingkommunikáció, szolgáltatásmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2023. Mar. 17. 13:53
Last Modified: 2023. Mar. 17. 13:53

Actions (login required)

View Item View Item