Amin Nadin Anna (2023) Marketingkommunikáció hatékonysága a fodrásziparban. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.
![]() |
PDF
Végleges Szakdolgozat Amin Nadin PDF.pdf Hozzáférés joga: Repository staff only until 2025. November 24.. Download (1MB) |
![]() |
PDF
Dok2.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (302kB) |
![]() |
PDF
Szakdolgozat értékelő lap Amin Nadin Anna.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (230kB) |
![]() |
PDF
Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ új_Amin Nadin.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (164kB) |
Abstract
A marketingkommunikáció jelentős elemet tölt be az üzleti életben, felépítésén és alkalmazásán múlhat egy vállalkozás sorsa. Alapvető feladat meghatározni a megfelelő kommunikációs eszközöket és azok használatának módját, hiszen ez a sikerhez vezető út egyik mérföldköve. Szakdolgozatom során szeretném bemutatni ezeket a lehetőségeket, majd a Dunakeszin elhelyezkedő Angelo Bello Beauty Salon kommunikációját elemzem a L’oréal Professionel Kérastase előírásait figyelembe véve. Több éve a szépségipar területén tevékenykedem, fodrásztanulóként igencsak felkeltette érdeklődésem a szépségszalon marketingtevékenysége. Prémium szolgáltatóként nem csak a képviselt márka, hanem a vendégek is elvárják az igényes és professzionális megjelenést mind offline mind online térben. Elengedhetetlen egy szolgáltató számára egy olyan légkör biztosítása, amely megfelelően tükrözi az általa képviselt értékeket. Ebben a szektorban kifejezetten összetett, hiszen nagy mértékű figyelem és kontroll kell egy jól felépített vállalkozás kommunikációjához. Nem elég a külső dolgokra figyelni, épp olyan fontos az alkalmazottak hozzáértése vagy a vendégek kezelésének módja. Nélkülözhetetlen törekedni a fogyasztók fejében egy pozitív kép kialakítására annak érdekében, hogy ne csak visszatérő vendégek legyenek, de ajánlásukkal tovább gyarapítsák a vendégek számát.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of Commerce, Catering and Tourism
Department
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | fodrászipar, kereskedelem, marketing, marketingkommunikáció, szolgáltatásmarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2023. Mar. 17. 13:53 |
Last Modified: | 2023. Mar. 17. 13:53 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |