Amin Nadin Anna (2023) Marketingkommunikáció hatékonysága a fodrásziparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Végleges Szakdolgozat Amin Nadin PDF.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. November 24.. Download (1MB) |
|
PDF
Dok2.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (302kB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő lap Amin Nadin Anna.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (230kB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ új_Amin Nadin.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (164kB) |
Absztrakt (kivonat)
A marketingkommunikáció jelentős elemet tölt be az üzleti életben, felépítésén és alkalmazásán múlhat egy vállalkozás sorsa. Alapvető feladat meghatározni a megfelelő kommunikációs eszközöket és azok használatának módját, hiszen ez a sikerhez vezető út egyik mérföldköve. Szakdolgozatom során szeretném bemutatni ezeket a lehetőségeket, majd a Dunakeszin elhelyezkedő Angelo Bello Beauty Salon kommunikációját elemzem a L’oréal Professionel Kérastase előírásait figyelembe véve. Több éve a szépségipar területén tevékenykedem, fodrásztanulóként igencsak felkeltette érdeklődésem a szépségszalon marketingtevékenysége. Prémium szolgáltatóként nem csak a képviselt márka, hanem a vendégek is elvárják az igényes és professzionális megjelenést mind offline mind online térben. Elengedhetetlen egy szolgáltató számára egy olyan légkör biztosítása, amely megfelelően tükrözi az általa képviselt értékeket. Ebben a szektorban kifejezetten összetett, hiszen nagy mértékű figyelem és kontroll kell egy jól felépített vállalkozás kommunikációjához. Nem elég a külső dolgokra figyelni, épp olyan fontos az alkalmazottak hozzáértése vagy a vendégek kezelésének módja. Nélkülözhetetlen törekedni a fogyasztók fejében egy pozitív kép kialakítására annak érdekében, hogy ne csak visszatérő vendégek legyenek, de ajánlásukkal tovább gyarapítsák a vendégek számát.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fodrászipar, kereskedelem, marketing, marketingkommunikáció, szolgáltatásmarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 17. 13:53 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 17. 13:53 |
Actions (login required)
Tétel nézet |