Az FMCG-termékek vásárlási szokásainak vizsgálata a drogériák kereskedelmi márkáinak tekintetében

Badics Andrea (2023) Az FMCG-termékek vásárlási szokásainak vizsgálata a drogériák kereskedelmi márkáinak tekintetében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Badics Andrea.pdf] PDF
Szakdolgozat_Badics Andrea.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BadicsAndrea_Kulsoertekelolap_2023.pdf] PDF
BadicsAndrea_Kulsoertekelolap_2023.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (2MB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ_Badics_Andrea_KA.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ_Badics_Andrea_KA.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (198kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban a drogériákról és azok sajátmárkás termékeiről készítettem egy kutatást. A dolgozatomat és a kérdéseket igyekeztem úgy összehangolni, hogy a felépítés teljesen átlátható legyen, a témák egymásra épüljenek. Dolgozatom egészében ezt a módszert alkalmaztam, így a terméktől és a marketingtől kiindulva ismertetem az FMCG termékeket és azok kategóriáit, a fogyasztói magatartást és a vásárlói döntést. A saját márkás termékeknek is egy külön fejezetet szentelek, megismerjük sikerességük kulcsát, és különböző generációikat. Ezután a korábban említett 3 drogéria, a dm, a Rossmann, és a Müller részletesebb bemutatásával folytatódik a dolgozatom, ezzel minden témát körbejárva, melyről a kutatás során szót fogok ejteni. A kutatási kérdéseim megválaszolásához egy online kérdőíves módszert választottam, és egy 18 elemből álló kérdéssort küldtem ki a résztvevőknek, végül 412 fővel tudtam elvégezni a primer kutatásom. A válaszok ismertetése után az eredmények bemutatása, majd a kutatás összegzése fogja lezárni a szakdolgozatomat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kovács András
Belső
egyetemi docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: dm, drogéria, fmcg, kereskedelmi márka, Müller, Rossmann, saját márka, vásárlási szokások
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 17. 13:53
Utolsó módosítás: 2023. Már. 17. 13:53

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet