Boros Gréta (2023) A szurkolói élményfokozás hatása a lojalitásra az FTC példáján keresztül. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.
PDF
Szakdolgozat-Boros-Gréta.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (1MB) |
|
PDF
Boros Gréta Szakdolgozat bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (62kB) |
|
PDF
Boros Gréta aláírt bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (3MB) |
Abstract
Szakdolgozatomban a szurkolói élményfokozás és a lojalitás kapcsolatát vizsgáltam a Ferencvárosi Torna Club példáján keresztül. Köszönhetően annak, hogy 2022 nyarán felvételt nyertem a Groupama Arénát üzemeltető Sportfive Hungary Kft. csapatába, az elmúlt hónapokban már napi szinten betekintést nyerhetek a szervezet mindennapi munkájába az FTC hazai mérkőzéseinek előkészítéséért felelős csapat gyakornokaként. Témaválasztásomat elősegítette, hogy napi munkám része a szurkolói igények minél magasabb szintű kielégítése, így még aktuálisabbá vált számomra a szurkolói élmény fokozásának vizsgálata. Ebből fakadóan döntöttem úgy, hogy szakdolgozatomban a szurkolói élményfokozás hatását szeretném vizsgálni a lojalitásra a Ferencvárosi Torna Club példáján keresztül. A kutatásomban felmértem a szurkolók elégedettségét a Groupama Aréna szolgáltatásaival és mérkőzésnapi programjaival kapcsolatban, mely alapját a szekunder kutatás mellett egy több mint 400 fő által kitöltött kérdőív adta. Összességében az elmúlt hónapok személyes tapasztalatai és a kérdőívet kitöltők válaszai és a kutatásom alapján úgy gondolom, hogy a meccsnapi kiegészítő programok és tematikus napok jelentős mértékben erősítik a szurkolók bevonódását és elmondható, hogy a megkérdezett kilátogatók elégedettek a Sportfive és az FTC nyújtotta szolgáltatásokkal. Természetesen, mint minden esetben, itt is van szükség előrelépésre, fejlődésre, egyes elemek elhagyására, azonban a megkezdett munka jó irányba halad. Azt gondolom, hogy ahogyan a Ferencváros is elindult az európai élmezőnyhöz közelítő úton, úgy a Sportfive szolgáltatásai is méltóképpen követik ezt a sportszakmai irányt.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of Commerce, Catering and Tourism
Department
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | 7P modell, fogyasztói elégedettség mérése, labdarúgás, sportmarketing, Vásárlói élmény |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2023. Mar. 17. 13:53 |
Last Modified: | 2023. Mar. 17. 13:53 |
Actions (login required)
View Item |