A szurkolói élményfokozás hatása a lojalitásra az FTC példáján keresztül

Boros Gréta (2023) A szurkolói élményfokozás hatása a lojalitásra az FTC példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat-Boros-Gréta.pdf] PDF
Szakdolgozat-Boros-Gréta.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Boros Gréta Szakdolgozat bírálat.pdf] PDF
Boros Gréta Szakdolgozat bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (62kB)
[thumbnail of Boros Gréta aláírt bírálat.pdf] PDF
Boros Gréta aláírt bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (3MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban a szurkolói élményfokozás és a lojalitás kapcsolatát vizsgáltam a Ferencvárosi Torna Club példáján keresztül. Köszönhetően annak, hogy 2022 nyarán felvételt nyertem a Groupama Arénát üzemeltető Sportfive Hungary Kft. csapatába, az elmúlt hónapokban már napi szinten betekintést nyerhetek a szervezet mindennapi munkájába az FTC hazai mérkőzéseinek előkészítéséért felelős csapat gyakornokaként. Témaválasztásomat elősegítette, hogy napi munkám része a szurkolói igények minél magasabb szintű kielégítése, így még aktuálisabbá vált számomra a szurkolói élmény fokozásának vizsgálata. Ebből fakadóan döntöttem úgy, hogy szakdolgozatomban a szurkolói élményfokozás hatását szeretném vizsgálni a lojalitásra a Ferencvárosi Torna Club példáján keresztül. A kutatásomban felmértem a szurkolók elégedettségét a Groupama Aréna szolgáltatásaival és mérkőzésnapi programjaival kapcsolatban, mely alapját a szekunder kutatás mellett egy több mint 400 fő által kitöltött kérdőív adta. Összességében az elmúlt hónapok személyes tapasztalatai és a kérdőívet kitöltők válaszai és a kutatásom alapján úgy gondolom, hogy a meccsnapi kiegészítő programok és tematikus napok jelentős mértékben erősítik a szurkolók bevonódását és elmondható, hogy a megkérdezett kilátogatók elégedettek a Sportfive és az FTC nyújtotta szolgáltatásokkal. Természetesen, mint minden esetben, itt is van szükség előrelépésre, fejlődésre, egyes elemek elhagyására, azonban a megkezdett munka jó irányba halad. Azt gondolom, hogy ahogyan a Ferencváros is elindult az európai élmezőnyhöz közelítő úton, úgy a Sportfive szolgáltatásai is méltóképpen követik ezt a sportszakmai irányt.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 7P modell, fogyasztói elégedettség mérése, labdarúgás, sportmarketing, Vásárlói élmény
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 17. 13:53
Utolsó módosítás: 2023. Már. 17. 13:53

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet