Az ISO 9001:2008 minőségirányítási rendszer bevezetésének hatásai MÁV-Start Zrt. Szeged Személyszállítási Szolgáltatási Központ tevékenységének minőségére

Kerényi Ádám (2010) Az ISO 9001:2008 minőségirányítási rendszer bevezetésének hatásai MÁV-Start Zrt. Szeged Személyszállítási Szolgáltatási Központ tevékenységének minőségére. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_15067.pdf] PDF
D_15067.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nincs adat

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Németh László
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Gitta Ferenc
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Szolgáltatásmarketing, Minőségirányítás, ISO-szabványok
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 03. 08:22
Utolsó módosítás: 2023. Már. 03. 08:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet