Az ISO 9001:2008 minőségirányítási rendszer bevezetésének hatásai MÁV-Start Zrt. Szeged Személyszállítási Szolgáltatási Központ tevékenységének minőségére

Kerényi Ádám (2010) Az ISO 9001:2008 minőségirányítási rendszer bevezetésének hatásai MÁV-Start Zrt. Szeged Személyszállítási Szolgáltatási Központ tevékenységének minőségére. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_15067.pdf] PDF
D_15067.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nincs adat

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Szolgáltatásmarketing, Minőségirányítás, ISO-szabványok
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 03. 08:22
Utolsó módosítás: 2023. Már. 03. 08:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet