Illés Dóra (2013) Magyarország vezető szépségipari termékekkel foglalkozó nagyvállalatainak online reklámstratégiája és annak eredményessége, hangsúlyozva az arcápolási és dekorkozmetikumok szegmensét. Külkereskedelmi Kar.
PDF
D_16962_G7V4FL - Illés Dóra.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (666kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Nincs adat
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Szépségipar, Online marketing, Marketingstratégia |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Kovály Erzsébet |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Feb. 17. 08:24 |
Utolsó módosítás: | 2023. Feb. 17. 08:24 |
Actions (login required)
Tétel nézet |