Influencer marketing, avagy a közösségi média hatása a turizmusra

Vincze Dóra (2023) Influencer marketing, avagy a közösségi média hatása a turizmusra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Infleuncer marketing, avagy a közösségi média hatása a turizmusra.pdf] PDF
Infleuncer marketing, avagy a közösségi média hatása a turizmusra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of VinczeDora_Kulsobiralat_2023.pdf] PDF
VinczeDora_Kulsobiralat_2023.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (2MB)
[thumbnail of Vincze Dóra bírálat.pdf] PDF
Vincze Dóra bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (233kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom megtervezésének fázisában próbáltam egy olyan témát választani, amely közel áll hozzám, valamint napjainkban is egyaránt aktuális. Így esett a választásom az influencer marketing és a turizmus kapcsolatának vizsgálatára. Lehetőségeim szerint igyekeztem megvizsgálni a témát a lehető legtöbb szemszögből, reményeim szerint sikeresen, hiszen azt gondolom, hogy egy átfogó képet kaptam többek között a turizmusmarketing működéséről, a hazai turizmus helyzetéről, illetve a nem hagyományos marketing kommunikációs eszközök használatáról.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: belföldi utazások, internetmarketing, közösségi média, marketing, online reklám, turizmus
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Feb. 11. 09:29
Utolsó módosítás: 2023. Feb. 11. 09:29

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet