Vincze Dóra (2023) Influencer marketing, avagy a közösségi média hatása a turizmusra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Infleuncer marketing, avagy a közösségi média hatása a turizmusra.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
VinczeDora_Kulsobiralat_2023.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (2MB) |
|
PDF
Vincze Dóra bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (233kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom megtervezésének fázisában próbáltam egy olyan témát választani, amely közel áll hozzám, valamint napjainkban is egyaránt aktuális. Így esett a választásom az influencer marketing és a turizmus kapcsolatának vizsgálatára. Lehetőségeim szerint igyekeztem megvizsgálni a témát a lehető legtöbb szemszögből, reményeim szerint sikeresen, hiszen azt gondolom, hogy egy átfogó képet kaptam többek között a turizmusmarketing működéséről, a hazai turizmus helyzetéről, illetve a nem hagyományos marketing kommunikációs eszközök használatáról.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | belföldi utazások, internetmarketing, közösségi média, marketing, online reklám, turizmus |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Feb. 11. 09:29 |
Utolsó módosítás: | 2023. Feb. 11. 09:29 |
Actions (login required)
Tétel nézet |