Vásárlási szokások vizsgálata a háztartási és szórakoztató elektronikai termékeknél

Szabó Ádám László (2023) Vásárlási szokások vizsgálata a háztartási és szórakoztató elektronikai termékeknél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_VÉGLEGES_1.pdf] PDF
Szakdolgozat_VÉGLEGES_1.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ_Szabó_Ádám_László_KA.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ_Szabó_Ádám_László_KA.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (200kB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő lap KÜLSŐ új_Szabó Ádám László_MI.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő lap KÜLSŐ új_Szabó Ádám László_MI.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (145kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom témájának a vásárlási szokások vizsgálatát választottam a háztartási és szórakoztató elektronikai termékek témakörben, és ezen termékeket vizsgálom a fogyasztói szokások és igények tekintetében. Azért választottam ezt a témát, mert rengeteg termék van a piacon és nincs igazán egyértelmű válasz, illetve nem áll rendelkezésre egyértelmű segítség a vásárlók számára, hogy milyen szempontok alapján döntsenek. Ehhez hozzátartozik, hogy mivel tartós fogyasztási cikkekről van szó, amelyeket legtöbbször csak több év elteltével vásárolnak újra az emberek, így nem is tudnak naprakészek lenni bizonyos termékjellemzőkkel, és egyfajta tanácstalanság lesz rajtuk úrrá. Ez a kutatás segítheti a fogyasztókat a tudatos vásárlásban, és egyfajta útmutatásként is szolgálhat azoknak, akik nem tudják mi alapján döntsenek egy-egy ilyen termék megvásárlásakor. Ezzel párhuzamosan azt gondolom, hogy a kutatásom hasznos lehet a piacon jelen lévő márkák és gyártók számára is, illetve akár egy új piaci szereplő is profitálhat egy hasonló kutatásból, hiszen első kézből foglalkozom, immáron márkától függetlenül, a vásárlási szokásokkal. A fentiek alapján a szakdolgozatom címe: „Vásárlási szokások vizsgálata a háztartási és szórakoztató elektronikai termékek körében”.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: elektronika, fogyasztói magatartás, termék(ek), vásárlás, vásárlói magatartás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Feb. 11. 09:28
Utolsó módosítás: 2023. Feb. 11. 09:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet