B2B marketing jelentősége a Merkapt Zrt.-nél

Szabó Virág (2023) B2B marketing jelentősége a Merkapt Zrt.-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of szakdolgozat_merkapt_zrt_b2b_marketing_jelentősége_ja9w6d_szabó_virág_.pdf] PDF
szakdolgozat_merkapt_zrt_b2b_marketing_jelentősége_ja9w6d_szabó_virág_.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 05..

Download (1MB)
[thumbnail of titkositas_szabo_virag.pdf] PDF
titkositas_szabo_virag.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (54kB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ_Szabó_Virág_KA.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ_Szabó_Virág_KA.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (197kB)
[thumbnail of Szabó Virág bírálat.pdf] PDF
Szabó Virág bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (231kB)

Absztrakt (kivonat)

A B2B jelentése „business to business”, magyarul, olyan vállalatok, akik másik vállalatoknak értékesítenek termékeket vagy akár szolgáltatásokat (továbbiakban B2B). A B2B értékesítésben nagy változás következett be az internet és a közösségi média berobbanásának köszönhetően. Az értékesítés kibővült az online vásárlással, a beszerzők néhány kattintással mindent elérhetnek az internet hálóin. Sokszor az értékesítési osztály (sales) még nem is ismeri vezető szereplőket (lead), az ajánlatkérésre már csak azután térnek rá, miután a cégről és a termékről online minden információt begyűjtöttek. A B2B szektorban új és már jelenlévő résztvevőknek is nagy figyelmet kell fordítani az weblapok kinézetére, mikor az ügyfél rákeres a cégre milyen képet kap, milyen információkat talál a cégről. Az online értékesítés térhódításában nagy szerepe van a generáció váltásnak, a generációs különbségeknek, hiszen a piacon jelenlevő Y, Z, és alfa generációk már az online térben szocializálódtak, így számukra ez természetes igény, hogy munkájukban is ezt az utat követik.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: árazás, business marketing, e-marketing - elektronikus marketing, kommunikáció az üzleti életben, online értékesítés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Feb. 11. 09:28
Utolsó módosítás: 2023. Feb. 11. 09:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet