Kovács Adrienn (2022) Értékesítői tevékenységek a Mercure Budapest Korona Hotelen belül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Értékesítői tevékenységek a Mercure Budapest Korona Hotelen belül projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (402kB) |
Absztrakt (kivonat)
A projektmunkámban az értékesítési tevékenységekről olvashatnak a Mercure Budapest Korona Hotelen belül. A dolgozatom egy köszönetnyilvánítással kezdődik, ahol megköszönöm a segítséget mindazoknak, akik segítettek a szakmai gyakorlatom során, illetve az értékesítői feladatok elsajátításában. A bevezetésben a témaválasztás indoklásáról, problémafelvetésről, illetve a projektmunka felépítéséről olvashatnak. Bemutatom az Accor szállodaláncot, a világát, márkáit, szállodáit Magyarországon, digitális eszközeit és hűségprogramját, illetve egyéb szolgáltatásait. Ismertetem továbbá a szállodát, ahol a gyakorlatomat végeztem, azaz a Mercure Budapest Korona Hotelt. Bemutatom a szálloda mútját és jelenjét, illetve, hogy milyen változásokon ment keresztül a kezdetek óta. A szállodán belül szó lesz a szobákról és befogadóképességükről, szervezeti felépítéséről, a szálloda által nyújtott szolgáltatásokról, üzemegységekről, szegmensekről. A dolgozatom érdemi része az értékesítésről szól, a fogalmáról és megjelenéséről a szállodán belül, az értékesítői feladatok megoszlásáról, az értékesítés alapszabályairól, szerződési formákról, értékesítés formáiról és csatornák típusairól. Az értékesítés folyamatát és lépésit is részletezem, azon belül is az ajánlatkérést, az árajánlatot, a csoport rögzítését a rendszerekben, proforma számla és szerződés készítését, névlista rögzítését az Opera rendszerben. Szó lesz továbbá az értékesítők kapcsolatáról a többi részleggel, azon belül is a konyhával, recepcióval, housekeepinggel, rezervációval, munkaüggyel, pénzüggyel, technikával, illetve az F&B-vel. Bemutatom a csoport megérkezésétől a távozásig tartó értékesítői feladatokat, mint a rendezvény lebonyolítása, csoport kiütése, illetve a vendégvélemények felmérése. Összegzésképp megosztom negatív és pozitív tapasztalataimat, tárgyi és személyi feltéteket, illetve a covid járvány negatív hatásait az értékesítésre. A dolgozatom egy személyes interjúval zárul, amelyet az egyik értékesítő kollégámmal, Vajna Endrével készítettem.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | értékesítési csatorna, értékesítési rendszer, értékesítési szerződések, szállodaipar, szegmentálás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Feb. 11. 09:04 |
Utolsó módosítás: | 2023. Feb. 11. 09:04 |
Actions (login required)
Tétel nézet |