Egy új kereskedelmi egység létesítése és piaci bevezetése a terrarisztika világában

Budácsik Dorottya (2023) Egy új kereskedelmi egység létesítése és piaci bevezetése a terrarisztika világában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of szakdolgozat_BudácsikDorottya.pdf] PDF
szakdolgozat_BudácsikDorottya.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Budácsik Dorottya Eszter Szakdolgozat értékelő.pdf] PDF
Budácsik Dorottya Eszter Szakdolgozat értékelő.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (265kB)
[thumbnail of Budacsik D Szakdolgozat értékelő.pdf] PDF
Budacsik D Szakdolgozat értékelő.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (304kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban egy új kereskedelmi egység sikeres bevezetésének a lépéseit kutatom. Ez a vállalkozás egy terrarisztikai szaküzlet, amelynek fő profilja a kaméleonok és minden a kaméleonok tartásához szükséges eszközöknek az értékesítése. A diplomamunkámban szeretném lépésről lépésre tanulmányozni, mi kell egy sikeres vállalkozás beindításához, majd annak a gördülékeny működéséhez a kereskedelem és marketing szempontjából. Tulajdonképpen egy ilyen szaküzlet létesítéséhez szükséges marketing lépéseket, valamint a fogyasztói magatartást fogom vizsgálni. A dolgozatom első részében bemutatom a szekunder kutatásomat mag a vállalkozás beindításához szükséges elemzéseket fejtem ki szakirodalmi referenciák segítségével. A kutatás során elemzéseket fogok végezni, többek között SWOT analízist, Stakeholder mátrixot, 7P elemzést, emellett megvizsgálom a versenytársak helyzetét és egy termék portfóliót is bemutatok, továbbá elkészítem a Mimikri Terrarisztikai Szaküzlet költségtervét, értékesítési terveit és egy nyitási akciótervet is. A kutatás további részében egy online kérdőív segítségével mértem fel a fogyasztói igényeket. A kérdőívemet a Google Forms segítségével készítettem el es a Facebookon tettem közzé. A kérdőívben a kitöltő minden kérdésre anonim módon tud választ adni, így teljesen őszinte véleményt tudnak alkotni a potenciális fogyasztók.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 7P modell, fogyasztói igények megismerése, marketing, pénzügyi elemzés, piacszegmentáció, stakeholder(ek), stratégiai elemzés, SWOT-elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Feb. 10. 14:45
Utolsó módosítás: 2023. Feb. 10. 14:45

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet