Márkázottság szerepe a Gyermelyi Tésztagyár bemutatásán keresztül

Schmidt Berta (2023) Márkázottság szerepe a Gyermelyi Tésztagyár bemutatásán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of SchmidtBerta_Projektmunka2022.pdf] PDF
SchmidtBerta_Projektmunka2022.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Schmidt Berta ÚJ FOSZK_KM_ertekelolap.pdf] PDF
Schmidt Berta ÚJ FOSZK_KM_ertekelolap.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (179kB)

Absztrakt (kivonat)

Azért választottam ezt a témát, mert mindig is érdekelt a marketing világa, a termékpozícionálás eszközei, hogy egy-egy vállalat hogyan tudja megmutatni a termékében rejlő értékeit. A témaválasztásomat az is indokolja még, hogy azért emellett a cég mellett döntöttem, dolgozatom írásához, mivel személyes kötődéseim vannak a céghez. A projektmunkám célja, hogy bemutassam, hogy egy alapvető élelmiszer esetében, mint például a tészta, mekkora befolyásoló tényező a cég marketing struktúrája, hírneve, piaci megítélése, ehhez SWOT elemzést végzek és BCG mátrixot állítok fel és további elemzési módszerekkel vizsgálom a vállalatot.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: BCG mátrix, márka, márkaépítés, SWOT-elemzés, száraztészta, tésztagyártás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Feb. 10. 14:45
Utolsó módosítás: 2023. Feb. 10. 14:45

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet