Schmidt Berta (2023) Márkázottság szerepe a Gyermelyi Tésztagyár bemutatásán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
SchmidtBerta_Projektmunka2022.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Schmidt Berta ÚJ FOSZK_KM_ertekelolap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (179kB) |
Absztrakt (kivonat)
Azért választottam ezt a témát, mert mindig is érdekelt a marketing világa, a termékpozícionálás eszközei, hogy egy-egy vállalat hogyan tudja megmutatni a termékében rejlő értékeit. A témaválasztásomat az is indokolja még, hogy azért emellett a cég mellett döntöttem, dolgozatom írásához, mivel személyes kötődéseim vannak a céghez. A projektmunkám célja, hogy bemutassam, hogy egy alapvető élelmiszer esetében, mint például a tészta, mekkora befolyásoló tényező a cég marketing struktúrája, hírneve, piaci megítélése, ehhez SWOT elemzést végzek és BCG mátrixot állítok fel és további elemzési módszerekkel vizsgálom a vállalatot.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | BCG mátrix, márka, márkaépítés, SWOT-elemzés, száraztészta, tésztagyártás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Feb. 10. 14:45 |
Utolsó módosítás: | 2023. Feb. 10. 14:45 |
Actions (login required)
Tétel nézet |