Hargitai Kinga (2023) Az AIRMAX CArgo Budapest Zrt. közösségi média és belső marketingtevékenysége. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka_Hargitai_Kinga_2022 (5).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Hargitai Kinga ÚJ FOSZK_KM_ertekelolap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (180kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkám témájaként az AIRMAX Cargo Budapest Zrt. social media és cégen belüli marketing tevékenységét választottam. A globalizációnak köszönhetően ma már elképzelhetetlen lenne az, hogy szükségünk van valamire és azt ne kapnánk meg pár héten, vagy akár napon belül, akkor is, ha azt a világ másik feléről rendeljük meg. A koronavírus okozta világszintű leállások miatt az ellátási láncok kiszolgálása, mely az Airmax esetében jellemzően B2B volt, átalakult, illetve egy még nem látott versenyhelyzetet idézett elő a szállítmányozók körében. A B2C kiszolgálás is nagyobb teret kapott, így a közösségi médián keresztül folytatott kapcsolattartás jelentősége hatványozódott, többek között így lesz egyre fontosabb a marketingkommunikáció valamennyi eszköze mindegyik szállítmányozói társaság részéről. A projektmunkám tartalmazni fogja, hogy a választott témámmal és feltett kérdéseimmel kapcsolatban milyen tapasztalatokat szereztem a szakmai gyakorlati helyemen.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | arculat - image, ellátási lánc - ellátó hálózat, gondoskodó vállalat, marketingkommunikáció, nemzetközi logisztika |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Feb. 10. 14:44 |
Utolsó módosítás: | 2023. Feb. 10. 14:44 |
Actions (login required)
Tétel nézet |