Panaszkezelés és fogyasztói jogérvényesítés a turizmusban

Légrádi Lili (2023) Panaszkezelés és fogyasztói jogérvényesítés a turizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Panaszkezelés és fogyasztói jogérvényesítés a turizmusban.pdf] PDF
Panaszkezelés és fogyasztói jogérvényesítés a turizmusban.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Légrádi Lili_opponensi_Kubesch Mária.pdf] PDF
Légrádi Lili_opponensi_Kubesch Mária.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (300kB)
[thumbnail of Légrádi Lili_Szakdolgozat értékelő_Nagy Éva.pdf] PDF
Légrádi Lili_Szakdolgozat értékelő_Nagy Éva.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (247kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban a turizmusban jellemző biztosítások és szerződések fogyasztóvédelmi szempontból történő vizsgálatát tűztem ki célul. Számos példán keresztül mutatom be az utazás folyamán lehetségesen felmerülő problémákat és az ezek elkerülésére vagy enyhítésére irányuló intézkedéseket is ismertetem, melyekkel fontos, hogy mindenki tisztában legyen, aki útnak indul. Hiszen téves azt gondolni, hogy a turizmusban felmerülő fogyasztóvédelmi problémák ne történhetnének meg bárkivel. A jogaink és lehetőségeink megismerése pedig elengedhetetlen az utazást megelőzően, nem pedig akkor, amikor már megtörtént a baj.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztóvédelem, hibás teljesítés, panaszkezelés, szerződési feltételek, turizmus, utasbiztosítás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Feb. 10. 14:44
Utolsó módosítás: 2023. Feb. 10. 14:44

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet