Légrádi Lili (2023) Panaszkezelés és fogyasztói jogérvényesítés a turizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Panaszkezelés és fogyasztói jogérvényesítés a turizmusban.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Légrádi Lili_opponensi_Kubesch Mária.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (300kB) |
|
PDF
Légrádi Lili_Szakdolgozat értékelő_Nagy Éva.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (247kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a turizmusban jellemző biztosítások és szerződések fogyasztóvédelmi szempontból történő vizsgálatát tűztem ki célul. Számos példán keresztül mutatom be az utazás folyamán lehetségesen felmerülő problémákat és az ezek elkerülésére vagy enyhítésére irányuló intézkedéseket is ismertetem, melyekkel fontos, hogy mindenki tisztában legyen, aki útnak indul. Hiszen téves azt gondolni, hogy a turizmusban felmerülő fogyasztóvédelmi problémák ne történhetnének meg bárkivel. A jogaink és lehetőségeink megismerése pedig elengedhetetlen az utazást megelőzően, nem pedig akkor, amikor már megtörtént a baj.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztóvédelem, hibás teljesítés, panaszkezelés, szerződési feltételek, turizmus, utasbiztosítás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Feb. 10. 14:44 |
Utolsó módosítás: | 2023. Feb. 10. 14:44 |
Actions (login required)
Tétel nézet |