Koncz Laura (2023) Influencer marketing, lovas influencerek. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Influencer marketing, lovas influencerek-Koncz Laura.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ új_Koncz Laura.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (162kB) |
|
PDF
Koncz Laura bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (232kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témája az influencer marketing, azon belül is a lovas influencerek. Azért választottam ezt a témát, mivel kiskorom óta imádom a lovakat és figyelemmel kísértem az egész sportot. Szerettem volna nagyobb betekintést nyerni, illetve nyújtani a lovassport világában, továbbá a sportban lévő influencerek világába is.Szakdolgozatomat egy bevezetéssel kezdtem, amelyben megindokoltam bővebben a témaválasztásom, majd a szakirodalomi áttekintés következett, amely szakkönyvekből, cikkekből és internetes cikkekből tevődött össze. Bemutattam az általam kiválasztott lovas hazai és külföldi lovas influencereket és a Facebookos lovas csoportokat is, részletesebben azokat, amelyekben megosztottam a kérdőívemet.A kutatásom során interjús és kérdőíves megkérdezést is alkalmaztam. Az interjúm a hazai egyik legismertebb lovas influencerrel készült, Hajdú Petrával, aki örömmel segített a szakdolgozatomban. Ezenfelül kérdőíves kutatást is alkalmaztam, amelyet a Google Űrlapok segítségével hoztam létre, és osztottam meg az általam jól ismert és kiválasztott lovas csoportokban Facebookon. A feldolgozhatóság érdekében kénytelen voltam csak ezekben a csoportokban megosztani, nem pedig a saját személyes profilomon. Összességében 160 lovas töltötte ki a kérdőívem, és a kapott eredmények is várhatóak voltak.Végezetül elemeztem az eredményeket és levontam a következtetéseimet, javaslataimat, továbbá összefoglaltam a záródolgozatomat.Véleményem szerint teljesen testhezálló témát választottam, amellyel örömmel foglalkoztam, és kutattam hozzá, ezenfelül sikeresen zárhattam a kutatásom.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | influencer, influencermarketing, marketing, online kommunikáció, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Feb. 10. 14:44 |
Utolsó módosítás: | 2023. Feb. 10. 14:44 |
Actions (login required)
Tétel nézet |