Influencer marketing, lovas influencerek

Koncz Laura (2023) Influencer marketing, lovas influencerek. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Influencer marketing, lovas influencerek-Koncz Laura.pdf] PDF
Influencer marketing, lovas influencerek-Koncz Laura.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ új_Koncz Laura.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ új_Koncz Laura.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (162kB)
[thumbnail of Koncz Laura bírálat.pdf] PDF
Koncz Laura bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (232kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témája az influencer marketing, azon belül is a lovas influencerek. Azért választottam ezt a témát, mivel kiskorom óta imádom a lovakat és figyelemmel kísértem az egész sportot. Szerettem volna nagyobb betekintést nyerni, illetve nyújtani a lovassport világában, továbbá a sportban lévő influencerek világába is.Szakdolgozatomat egy bevezetéssel kezdtem, amelyben megindokoltam bővebben a témaválasztásom, majd a szakirodalomi áttekintés következett, amely szakkönyvekből, cikkekből és internetes cikkekből tevődött össze. Bemutattam az általam kiválasztott lovas hazai és külföldi lovas influencereket és a Facebookos lovas csoportokat is, részletesebben azokat, amelyekben megosztottam a kérdőívemet.A kutatásom során interjús és kérdőíves megkérdezést is alkalmaztam. Az interjúm a hazai egyik legismertebb lovas influencerrel készült, Hajdú Petrával, aki örömmel segített a szakdolgozatomban. Ezenfelül kérdőíves kutatást is alkalmaztam, amelyet a Google Űrlapok segítségével hoztam létre, és osztottam meg az általam jól ismert és kiválasztott lovas csoportokban Facebookon. A feldolgozhatóság érdekében kénytelen voltam csak ezekben a csoportokban megosztani, nem pedig a saját személyes profilomon. Összességében 160 lovas töltötte ki a kérdőívem, és a kapott eredmények is várhatóak voltak.Végezetül elemeztem az eredményeket és levontam a következtetéseimet, javaslataimat, továbbá összefoglaltam a záródolgozatomat.Véleményem szerint teljesen testhezálló témát választottam, amellyel örömmel foglalkoztam, és kutattam hozzá, ezenfelül sikeresen zárhattam a kutatásom.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: influencer, influencermarketing, marketing, online kommunikáció, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Feb. 10. 14:44
Utolsó módosítás: 2023. Feb. 10. 14:44

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet