A Danubius szállodalánc ügyfélélményének elemzése SWOT analízis segítségével.

Mészáros Máté (2023) A Danubius szállodalánc ügyfélélményének elemzése SWOT analízis segítségével. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka - .pdf] PDF
Projektmunka - .pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Mészáros Máté_ertekelolap.pdf] PDF
Mészáros Máté_ertekelolap.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (163kB)

Absztrakt (kivonat)

A Danubius szállodaláncot azért választottam, mert egy széles körben elismert vállalatról beszélhetünk. Ami nem is véletlen hiszen több országban jelen vannak és Magyarország egyik legnagyobb szállodaláncává nőtte ki magát. Számos érdekes információval gazdagodhatok ennek a cégnek a kutatása során, amit a személyes és környezeti tapasztalatok segítségével megfelelőnek tartom a projektmunka témájának kidolgozásához.A legelső munkalehetőségemet is a Danubius szállodalánc biztosította. 2017,2018, 2019, 2020 nyarán is dolgoztam a Balatonfüredi Marina hotel nevű szállodájukban így nem csupán az olvasottak alapján, hanem saját tapasztalatok által is tudok írni, ami segíthet a felkészülésben, majd a megszerzett információk feldolgozásában. A projektmunkám célja, hogy bemutassam az ügyfélélmény hogyan mutatkozik meg a szállodaiparban azon belül is a Danubius szállodaláncban. Az szüséges ehhez, hogy tisztázni tudjam, mi is maga az ügyfélélmény. Hiszen ahhoz, hogy megértsük mégis miért elengedhetetlen a szállodaiparban, tudnunk kell azt is, hogy miért elengedhetetlen minden vállalkozásnál. Ezek után szeretném ismertetni a szállodaipart is, a Danubius szállodaláncot a középpontba helyezve. Miután ezeket ismertettem a fő kérdés az, hogy mit tesz a Danubius annak érdekében, hogy a vendégek minél elégedettebbek legyenek a szolgáltatásokkal. A jövőbeli elképzelésekről is szeretnék írni, hogy milyen újításokat vezetnek be, miket tesznek a minőségre törekvés érdekében, milyen kulcsfolyamatokra kell figyelniük, mennyire figyelnek a belső ügyfelekre és az ő elégedettségükre.Összességében ezeket a pontokat szeretném végig járni a projektmunka során és az összegyűjtött információk és a saját tapasztalatok alapján szeretném bemutatni a Danubius cég törekvéseit az ügyfélélmény maximalizálása érdekében. A projektmunka végén a kutatásaim során megszerzett tapasztalataimat értékelném, ezen felül is a saját észrevételeimet. Amik akár segíthetnék a cég működését ebbe beleértve a negatívumokat, amiken esetlegesen változtatnék a jobb élmény érdekében vagy azokra a pozitívumokra hívnám fel a figyelmet, ami hozzá járulhatnak a szállodalánc sikeréhez.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Taralik Krisztina
Belső
tudományos főmunkatárs; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Danubius, interjúk, SWOT-elemzés, szállodaipar, ügyfélélmény
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Feb. 10. 14:44
Utolsó módosítás: 2023. Feb. 10. 14:44

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet