Az online marketing eszközök vizsgálata három szálloda példáján keresztül

Gál Liza (2023) Az online marketing eszközök vizsgálata három szálloda példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Az online marketing eszközök vizsgálata három szálloda példáján keresztül.pdf] PDF
Az online marketing eszközök vizsgálata három szálloda példáján keresztül.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of FOSZK_Vend_GálLiza_Karakasné_2022.pdf] PDF
FOSZK_Vend_GálLiza_Karakasné_2022.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (243kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkámban igyekeztem ismertetni a legfontosabb online marketinggel kapcsolatos fogalmakat, eszközöket, folyamatokat, újdonságokat, továbbá a szálláshelyekről is összegyűjtöttem a legfontosabb és legalapvetőbb tartalmakat. Kutatásomban három szálloda online marketing tevékenységét elemeztem a weboldaluktól elkezdve a közösségi médiában betöltött szerepükig. Legfőképp arra voltam kíváncsi, hogy ebben a mai nagyon modern és fejlett világban hogyan terveznek kiemelkedni a többi szállodák közül, milyen pluszt tudnak nyújtani a vendégeknek és ezt hogyan jelenítik meg online. Mivel a marketing egy nagyon komplex tudomány, így rengeteg ismeret szükséges a megértéséhez, több folyamat tartozik bele. A mai világ egyre jobban ráépül erre, nagyon fontos a megjelenés, hogy hogyan mutatjuk be cégünket, termékeinket, szolgáltatásainkat, mennyi embert tudunk elérni vele, milyen áron kínáljuk ezeket a termékeket, szolgáltatásokat. A fejlődés folyamatosan zajlik, fel kell ismerni a különböző felületek nyújtotta lehetőségeket, de fontos az is, hogy bizalmat és kötődést alakítsunk ki az emberekkel ezeken keresztül is.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Karakasné Morvay Klára
Belső
főiskolai docens; Vendéglátás Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: közösségi média, online marketing, szállodák, trendek, újdonságok
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Feb. 10. 14:43
Utolsó módosítás: 2023. Feb. 10. 14:43

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet