Az egészségtudatosság hatása a vásárlói döntésekre az "új generációs" fogyasztók körében

Horváth Lívia (2013) Az egészségtudatosság hatása a vásárlói döntésekre az "új generációs" fogyasztók körében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_16956_TZO5MS - Horváth Lívia.pdf] PDF
D_16956_TZO5MS - Horváth Lívia.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Egészségtudatosság, Fogyasztói magatartás, Vásárlói szokások
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2023. Jan. 30. 13:53
Utolsó módosítás: 2023. Jan. 30. 13:53

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet