Reklámozás vezetékek nélkül: Mobil reklámok elterjedtsége a fogyasztók körében

Csizmadia Kristóf Pál (2013) Reklámozás vezetékek nélkül: Mobil reklámok elterjedtsége a fogyasztók körében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_16896_QVRQR1 - Csizmadia Kristóf Pál.pdf] PDF
D_16896_QVRQR1 - Csizmadia Kristóf Pál.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (767kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Digitális technológia, Reklámeszközök, Online marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2023. Jan. 16. 07:03
Utolsó módosítás: 2023. Jan. 16. 07:03

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet