Fogyasztói preferenciák vizsgálata az alkoholmentes üdítőitalok piacán, különös tekintettel az ízesített ásványvíz piacára

Borody Szilvia (2013) Fogyasztói preferenciák vizsgálata az alkoholmentes üdítőitalok piacán, különös tekintettel az ízesített ásványvíz piacára. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_16879_CGFJ8S - Borody Szilvia Mária.pdf] PDF
D_16879_CGFJ8S - Borody Szilvia Mária.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Vásárlói szokások, Élelmiszerpiac, Ásványvízpiac
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2023. Jan. 07. 13:05
Utolsó módosítás: 2023. Jan. 07. 13:05

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet