A "zöld" marketing és a környezetbarát fogyasztói igények találkozása az Electrolux Green(R) porszívó termékcsalád példája alapján

Tóth Szilvia (2012) A "zöld" marketing és a környezetbarát fogyasztói igények találkozása az Electrolux Green(R) porszívó termékcsalád példája alapján. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_16559_N923NG - Tóth Szilvia.pdf] PDF
D_16559_N923NG - Tóth Szilvia.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Ökomarketing, Fogyasztói magatartás, Primer kutatás
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2022. Dec. 17. 12:48
Utolsó módosítás: 2022. Dec. 17. 12:48

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet