Tóth Szilvia (2012) A "zöld" marketing és a környezetbarát fogyasztói igények találkozása az Electrolux Green(R) porszívó termékcsalád példája alapján. Külkereskedelmi Kar.
PDF
D_16559_N923NG - Tóth Szilvia.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Nincs adat
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Ökomarketing, Fogyasztói magatartás, Primer kutatás |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Kovály Erzsébet |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Dec. 17. 12:48 |
Utolsó módosítás: | 2022. Dec. 17. 12:48 |
Actions (login required)
Tétel nézet |