Reklámok változásának bemutatása a Nők Lapja példáján, és általánosan a reklámokkal szemben tanúsított attitűdök vizsgálata

Tóth Kata (2012) Reklámok változásának bemutatása a Nők Lapja példáján, és általánosan a reklámokkal szemben tanúsított attitűdök vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_16557_UW8N2A - Tóth Kata.pdf] PDF
D_16557_UW8N2A - Tóth Kata.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Reklámkutatás, Sajtótörténet, Sanoma Média Budapest Zrt.
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2022. Dec. 17. 12:35
Utolsó módosítás: 2022. Dec. 17. 12:35

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet