A "fair marketingben" rejlő potenciálok Magyarországon, avagy Javaslatok a hazai "fair marketing" hatékonyabbá tételére

Szalai Szilvia (2012) A "fair marketingben" rejlő potenciálok Magyarországon, avagy Javaslatok a hazai "fair marketing" hatékonyabbá tételére. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_16528_QKH4PB - Szalai Szilvia.pdf] PDF
D_16528_QKH4PB - Szalai Szilvia.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (4MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Fair trade, Fogyasztói magatartás, Marketingkommunikáció
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2022. Dec. 08. 09:12
Utolsó módosítás: 2022. Dec. 08. 09:12

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet